![]() |
Sv: Julebrus
Sitat:
Bare det ikke er rød-grønn så er det greit for meg ...... :geip: |
Sitat:
|
Sitat:
:ja: |
Sitat:
|
Bilde er tatt på hvit bakgrunn og lagt til oppå et annet bilde ;) lett å se når man ser resten av bildene der bildet kommer fra..
|
Vist det ikke er 3d animert da :p *lese alt før hun sier noe*
|
Her lengst oppe i nord skal den også være rød, rød er jo julen farve *hihi* Må dra å se etter den Simbabrusen, slik at gubben i allefall kan legge fra seg de julebrusene/eventyrflaskene.
|
Sitat:
|
Sitat:
Fedonisten; jeg digger i grunn min anonymitet her inne -men ca 3, 4 mil fra Hamar. :) Er du suuper nysgjerrig kanskje jeg forteller deg det:p |
Den ekteste julebrusen er den som kommer fra Hamar! :ja:
HAMAR JULEBRUS ER BEST - INGEN PROTEST! (mofe smaka i går :ja: selges på ica her :ja: nam :ja: kjempenam? :ja: ) |
mhm!:ja::_punk:
|
Sitat:
|
Sitat:
:ja: |
Lita: den brusen din er Dahl's bryggeri sin (den vi er såååååååå glade i her i trøndelag, og et stykke nordover) Det er den som må drikkes ut av glassflaska det :sikle:
Dolphy: den julebrusen "din" så jeg på maxi her om dagen... Men jeg lurer på om det var sånn 1,5 litersflaske? |
Sitat:
|
Sitat:
Her i Stavanger/Sandnes er det nesten ingen som har HØRT om brun julebrus engang. :p |
Sitat:
Kjekt å støtte nærmiljøet da..:ja: Men blir aldri noe julebrus på meg lengre (sniksmakt på flasken til sambo da :rodme: ) |
I Skien har de oransj julebrus...DET er feil det... :geip:
-og ja jeg kommer til å drikke litt julebrus i jula. Kan kutte mye med masse karber i ja (godteri og kaker og sånne ting) men ikke julebrusen... men jeg skal begrense det litt da |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe, mye rart folk definerer med julen. Min kjære spiser heldig vis Pinnekjøtt og drikker rød julebrus. Vokst opp i skien har ikke satt sine spor heldig vis.
Vist ikke vørterøl og sprite blandingen kommer derifra da? jeg er den eneste ved julemiddagen som IKKE drikker dette... |
Sitat:
|
Jeg synest det både ser og lukter ekkelt, har ikke tørt å smake på det. holder meg til brusen jeg :p
|
Sitat:
|
Min svigerfamilie drikker ikke vørterøl og sprite, men vørterøl og ingefærøl. Blandet halvt om halvt. Bluææææææææææ! Fryktelig spør du meg. Tenk å ødelegge jula for ingefærølet på den måten. Stakkars.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46. |