![]() |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Hoveddaken er at Chumpsy skjønner hva jeg sier - og det gjorde hun ! Nå er denne tråden avsluttet for min del.... :) |
Sv: Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da?
Jeg vet åssen du har det.
Jeg hadde det også slik, men så bestemte jeg meg for å tenke litt annerledes. Jeg bestemte meg for å "holde ut" ved sette meg ett mål i tid istedet for vektmål. Da har du på en måte noe mere "sikkert" å se frem til og kanskje litt lettere å unngå utskeielse i perioden... |
Sitat:
Hadde jeg ikke kunnet lage meg noe godis innimellom så hadde jeg ikke greid å følge ketolyse slik jeg har gjort. Det finnes mange gode oppskrifter her inne på noe godt når man fyser på noe søtt. |
Tror ikke at Chumpsy er her lenger. Tråden er to år gammel :rolleyes:
|
Sitat:
:o Kan ikke få med seg alt her i verden :lol: |
hei hei.
Er det noen som går ut og inn av ketose, og likevel går ned i vekt? Jeg fikk helt hetta da jeg leste at man ødelegger effekten av ketose for hver gang man sprekker, så man forbrenner dårligere for hveer gang. Finner ikke noe mer fakta om det. Noen fler som vet at det stemmer/ikke stemmer av erfaring?? Ellers merker jeg null forandring av å falle ut av ketose, det eneste jeg ser det på er sticksen. Synes ikke at jeg gjør noe annet enn å telle karber, hvis jeg skal bli livredd for å falle ut av ketose, og vite at forbrenningen min allerede er litt ødelagt, så dropper jeg lavkarbo, for jeg orker ikke flere hysteri-kurer. Jeg trenger en livsstil som gjør jeg kan skeie ut/gå på en smell fire ganger i året, uten at jeg ødelegger alt for alltid. Om det forsinker nedgangen med en uke for hver utskeielse, eller om jeg legger på meg en kg for hver gang, så er det greit, men om det nedsetter forbrenningen min for alltid, så takker jeg for meg.. __________________ |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22. |