![]() |
Sv: 10 mil i september
Sitat:
|
Jaaa spinning er lov.
Jeg skal spinne litt selv fremover og ser at skal jeg klare dette så må det regnes inn i regnestykket. Jeg er også såpass overvektig at det er godt med spinning for å avlaste knær og diverse litt :) Jeg aner ikke hvor langt jeg spinner så jeg må finne en måte å måle det på :) |
Selvsagt er jeg med :D . Går masse fordi jeg ikke kjører bil heller har lappen :) . For meg blir det gåing og sykling. Jeg registrerer alt jeg går løpet av dagen :)
|
Sitat:
Lagre |
1-4 september 25,9 km hittil :)
|
Sitat:
Tenkte jeg skulle spørre hun som har spinningtimen også om hvordan jeg eventuelt kan måle hvor langt jeg "sykler" :) |
Sitat:
|
Sitat:
Lagre |
Jepp, stemmer som det sies her. Treningsapp'er måler avstand man beveger seg ute via gps, så den hjelper ikke når man er på samme sted.
De fleste sykler på et treningsenter måler avstand, men spinningssykler sånn i sal på time gjør ikke det. Så da må man faktisk beregne det selv. Og det kan være litt vanskelig. Er nok enorme forskjeller på hvor langt folk i en slik sal sykler på 1 time. Kommer an på hvor raskt rundt man trør rett og slett, og motstanden på hjulet. Jeg vet min km/t fordi jeg har testet den ut på flere "ordentlige sykkelturer" ute. Og så kan man legge til noen km/t på det, fordi det generelt går raskere på en intensiv spinningstime enn det gjør ute i terrenget. Jeg er altså sååå sliten her nå, og så irriterende at jeg ikke kan fylle inn en eneste kilometer her :rolleyes: Men å jobbe, stressettermiddag med henting av barn, frakte barn på idrett, håndtere overtrøtt snuppe, leksehjelp, middagslaging, opprydding, klesvask og matpakkesmøring kvalifiserer nok neppe :p Sånn kan enkelte dager være. |
I dag: 6 km
Totalt: 36,12 |
Sitat:
|
Hvert en tur til oslo i dag, så blitt litt gåing :)
Tilsammen hittil 37,93km / 100 - 62,07 igjen :D |
Syklet 1,5 km i bygda her i dag for å besøke en venninne.
SUM: 21,6 km |
I dag: 6,22km
Totalt: 42,34 |
26.5/100 i september.
|
Med litt småsykling i går fikk jeg påført et par km til.
SUM: 23,6 km |
Går enn så lenge veldig sakte. Bare litt småsykling i nærmiljøet, til foreldremøter og slikt. Men fornøyd med å ta de riktige valgene da, at jeg sykler/går i stedet for å kjøre bil dit.
SUM: 25,6 km |
Sitat:
|
Hvert på jobb osv og da blir det en del gåing på jobb :) Sykling har det blitt litt. Ikke noe flink å sette på endomendo når jeg sykler. Må bli flinkere til det :D
Sum: 53,39 |
Sitat:
Torsdag: 13,92 I dag: 8,42 Totalt i september: 70,87 |
En aktiv helg med 3 km + 10 km gåtur på hytta i går og 6,5 km joggetur i dag, hvor vi jogget hele veien uten stans! :) Og plutselig var jeg godt over halvveis gitt! Stas! :D
|
Så imponerte over dere her! :D
Selv kom jeg meg på spinning igjen i dag, så det hjalp heldigvis veldig på min sum. Har snakket med en nabo om å få til en gåtur i marka her i nærmiljøet i uka som kommer, så får håpe at det går i orden. SUM: 47,6 km |
Lørdag: 3,54
I dag: 6,19 Totalt i september: 80,6 :) |
35/100 i september :)
|
I dag: 8,77
Totalt i september: 89,37 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59. |