Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Mulig å finne driven igjen? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=55696)

Benzo 03-06-14 13:58

Sv: Mulig å finne driven igjen?

Jeg tror du må finne noe i nåtiden du kan glede deg over. Du har gått ned mange kilo allerede, vær fornøyd med det og se forsiktig fremover. Ta en dag av gangen og gjør noe hyggelig for deg selv hver dag. Om du ikke har gått ned noe til Fedon timen, så får det være. Det er ikke dama der du slanker deg for. :klem:

index 05-06-14 14:12

Har du funnet den nå? Den skal jo være der et sted...

Carisma 10-06-14 09:04

I dag er det dommens dag. Eller dommedag som det føles mer som. Time på fedonklinikken i kveld kl 19... Jeg aner ikke hva jeg skal si, eller hvordan jeg skal forklare dette.... Snaue 2 kg ned siden jeg var der for en mnd siden :flau: (Og det er på vekta hjemme, sannsynligvis mindre på vekta hos dem!) De fleste andre kursdeltagere har nådd målene sine og har jobbet med stabiliseringa i ukesvis. I dette tempoet kommer jeg til å nå målet mitt om et par år. Herregud, et par år frem er et perspektiv jeg ikke klarer å forholde meg til engang, jeg som aldri klarer å se lenger fram en maks en uke!
Men, jeg må hvertfall høre hva jeg skal gjøre med det at jeg blir fullstendig gal i hodet av å holde på med dette :_ohmy:

Katja76 10-06-14 10:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1488155)
I dag er det dommens dag. Eller dommedag som det føles mer som. Time på fedonklinikken i kveld kl 19... Jeg aner ikke hva jeg skal si, eller hvordan jeg skal forklare dette.... Snaue 2 kg ned siden jeg var der for en mnd siden :flau: (Og det er på vekta hjemme, sannsynligvis mindre på vekta hos dem!) De fleste andre kursdeltagere har nådd målene sine og har jobbet med stabiliseringa i ukesvis. I dette tempoet kommer jeg til å nå målet mitt om et par år. Herregud, et par år frem er et perspektiv jeg ikke klarer å forholde meg til engang, jeg som aldri klarer å se lenger fram en maks en uke!
Men, jeg må hvertfall høre hva jeg skal gjøre med det at jeg blir fullstendig gal i hodet av å holde på med dette :_ohmy:

Lykke til! Nå er jo jeg ingen ekspert, men det høres for meg ut som du stresser mye med dette. Det sies jo at stress kan ha negativ innvirkning på vekttap, så jeg håper du finner roen :-) Og du...2 kilo på en måned er jo to kilo da :-)

Carisma 10-06-14 10:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Katja76 (Innlegg 1488162)
det høres for meg ut som du stresser mye med dette.

Ja, jeg stresser mye med det. :o Dette føles som min siste sjanse noensinne til å gå ned, og om ikke dette fungerer er liksom alt håp ute. Jeg har forsøkt alt, og da mener jeg ALT av kurer og endringer de siste 30 årene (jeg har vært kontinuerlig på slanking siden begynnelsen av barneskolen). Så hvis dette som alt annet nå bare begynner å gå sakte for så å snu, så vet jeg ikke hva jeg gjør.

Imse 10-06-14 14:42

Du har vanskelig for å gå ned og har klart å gå ned 2 kg på ED, jeg ser ikke helt problemet her jeg... Du går jo NED! Og det er langt bedre enn der du var før; altså at du ikke gikk ned.

Du kan ikke sammenligne deg selv med andre, det er uhyre demotiverende, eller hva synes du?

Om jeg hadde gjort det hadde jeg nok gitt opp for lenge siden. Jeg er som deg, vekta slipper helst ikke, og jeg må ikke sprekke fordi da går det galt og ikke ned på månedsvis.

Carisma 11-06-14 08:44

Jeg overlevde! :)
Jeg vet ikke hva jeg egentlig trodde ville skje. At de kastet meg ut når jeg ikke hadde gått ned mer? :rulleøyne Det er nok autoritetsangsten min som slår inn en smule....
Men, hun var strålende fornøyd hun. Blodprøvene var, etter hennes eget utsagn "dramatisk forbedrede!". Insulinnivået var over halvert, og hun hadde aldri sett så rask nedgang. Det gikk nemlig nesten ikke ned i det hele tatt fra 1. til 2. måling. Og kroppen min klarer visst ikke to ting samtidig, både nedgang og bedre verdier. (Vi ble enige om at det var det forhøyede testosteronnivået sin feil :D) Men, jeg kan egentlig ikke klage. Nedgang på 3 kg på en mnd hvor 2,7 var rent fett i følge tanitavekta.

Ja, også skal jeg opp på fase 3. Det sammen med blodprøveverdiene gjør det litt mer levelig å holde ut :)

Katja76 11-06-14 09:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1488219)
Jeg vet ikke hva jeg egentlig trodde ville skje. At de kastet meg ut når jeg ikke hadde gått ned mer? :rulleøyne Det er nok autoritetsangsten min som slår inn en smule....
Men, hun var strålende fornøyd hun. Blodprøvene var, etter hennes eget utsagn "dramatisk forbedrede!". Insulinnivået var over halvert, og hun hadde aldri sett så rask nedgang. Det gikk nemlig nesten ikke ned i det hele tatt fra 1. til 2. måling. Og kroppen min klarer visst ikke to ting samtidig, både nedgang og bedre verdier. (Vi ble enige om at det var det forhøyede testosteronnivået sin feil :D) Men, jeg kan egentlig ikke klage. Nedgang på 3 kg på en mnd hvor 2,7 var rent fett i følge tanitavekta.

Ja, også skal jeg opp på face 3. Det sammen med blodprøveverdiene gjør det litt mer levelig å holde ut :)

Så bra! You go girl :heia::heia:

Wowo 12-06-14 08:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1488219)

Ja, også skal jeg opp på face 3. Det sammen med blodprøveverdiene gjør det litt mer levelig å holde ut :)

Så flott, Carisma! Nå ble jeg glad på dine vegne. Stå på, dette klarer du!

Popp 12-06-14 09:39

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...EFA3XWw2Qe3x17
Wow! Så kult!
Det var jo ingen grunn for deg å stresset i det hele tatt. :heia:
Gratulerer med flotte resultater.

Vibeke-67 12-06-14 19:14

Så bra, Carisma :)

senka 12-06-14 23:02

Godt jobba Carisma :):)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.