![]() |
Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!
Besvart av meg også. :D
|
Besvart!
|
Så... da har jeg og gruppen min snakket med vår demonstrator, og det har skjedd endring i planene: Vi ser nå etter damer fra 20 til 60 år (igjen, av kjipe statistiske årsaker). Gla'saken er jo at vi nå kan inkludere MANGE flere av dere som først ikke passet målgruppen, MEN det er fortsatt en stor utfordring å finne damer over 50. (er ikke halvveis en gang)
Jeg setter kjempestor pris på all hjelp så langt. :) |
Jeg kan godt være med hvis du trenger flere :)
|
Ja, kjempeflott! :)
Jeg har ikke en gang halvparten av de jeg trenger og klokken tikker. *stressetstudent* |
Da har jeg også svart. :o) Og jeg blir mer og mer overbevist om at dersom jeg hadde tippet liiiiitt lenger så hadde jeg blitt diagnostisert med asperger... :eek:
|
Besvart :)
|
Vil bare takke alle for deltagelsen! Over all forventning! Folk har delt på twitter og facebook og privat, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig takknemlig. :D
Når det er sagt, trenger vi fortsatt 27-54 damer over 40 år. (Igjen, av statistiske årsaker) Det skulle ikke være lett dette :o |
Da er jeg også med i målgruppen, og svarer gjerne ;) Hvordan går jeg fram? Eller hvordan får jeg tilgang til undersøkelsen?
|
Her! https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cuX3VS8nJt3wQkt :D
Takk!!! Skal også legge den inn i starten av tråden. |
Tilgi meg for dobbeltposting, men kunne noen av dere moderatorer gjøre om tittelen til denne tråden til "ENDRING: Kaller alle damer fra 20 til 60!"? Jeg prøvde å gjøre det selv, men det var bare det ene innlegget som ble endret.
Prøver desperat å tiltrekke meg denne målgruppen i 40-åra som jeg først sa at ikke behøvde delta. :p Huff, for et styr. Sånn går det når man får blandede beskjeder fra veilederne. Beklager maset, alle sammen. Jeg skal gi meg om en uke. Håper bare jeg har nok deltagere til da. :p |
Nå har jeg svart også :)
|
Sitat:
|
Sv: Kaller alle damer fra 20 til 60 år
Jeg er i din målgruppe og har svart,lykke til videre m. Oppgaven.
|
Tusen takk! :)
Da er jeg 21 stk unna minimumsantallet for damer over 40. Aner ikke hvor jeg skal finne de resterende damene. :| De andre på gruppen min har jo ikke løftet en finger for å finne folk. Stress. |
Sitat:
|
Da har jeg også svart :)
|
Jeg har svart!
Kunne tenkt meg litt info om hva du ønsker å finne ut av gjennom undersøkelsen? Psykometrisk spørreskjema; hva er det? |
Har besvart!
|
Vi prøver å lage et spørreskjema, og for å vite om vi måler det vi ønsker å måle, må vi teste mange personer. Det er derfor det er så mange (47) spørsmål også, fordi vi må finne ut hvilke som best måler de "psykologiske konstruktene" vi er interesserte i. Kan dessverre ikke si noe om hva det er vi måler før vi er ferdig med å samle inn data, ettersom det kan påvirke svarene folk gir.
For å forklare hva et psykometrisk spørreskjema er, tror jeg det er best å sitere gode gamle wikipedia: Sitat:
|
Da skjønner jeg hvorfor skjemaet og spørsmålene var som de var. Lykke til med videre innsamling!
|
Har svart.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04. |