Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Dr Lindbergs (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=53449)

Lille34 20-11-12 11:21

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av solstråle1 (Innlegg 1403921)
Jeg synes du er kjempeflink ! :) Man kan ikke gjøre mer enn man kan utifra de forutsetninger man har. Ikke lett å ha ME, da er det liksom ikke så mye krefter å ta av til trening osv... Men stå på! :)

Jeg fikk snakket med en lege på Lindberg klinikken som gikk over blodprøvesvarene mine og mente jeg har lavt stoffskifte så hun skulle anbefale legen min om å gi meg Tyroksin så får vi se om det hjelper :)

Takk:) Man kan jo kun gjøre så godt man kan, og det gjør jeg jo. ME og trening går ikke sammen, men jeg hadde håpet på å greie å gå litt rolige turer. Foreløpig har det kun blitt en 10-minutters tur i nabolaget, men håper på flere etterhvert. Man skal jo uansett ikke trene noe særlig i fase 1.

Blir spennende å se hvordan kroppen din reagerer om du får Tyroksin, da skal du nok få se at ting løsner :)

solstråle1 30-11-12 15:54

arrrrgggggghhhhh :(

Da har vi vrt på veiing i dag, mannen min har gått ned nesten 5 kg til på disse fire ukene så han har gått ned 10 kg og jeg ja jeg har gått ned 1.7 de siste to ukene så jeg har gått ned totalt 3,6 på fire uker i fase 1....

Utrolig umotiverende............

så det å ta hestekur med d-vit og levaksin løste ikke noe enda i alle fall...

Imse 30-11-12 16:08

1.7kg på to uker er jo dritbra! Slutt å sammenligne deg selv med mannen. Mannen din har nok temmelig IKKE gått ned 5kg rent fett på disse ukene. Vekt og fettnedgang er ikke alltid det samme.

solstråle1 30-11-12 16:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 1407125)
1.7kg på to uker er jo dritbra! Slutt å sammenligne deg selv med mannen. Mannen din har nok temmelig IKKE gått ned 5kg rent fett på disse ukene. Vekt og fettnedgang er ikke alltid det samme.

Hei :)

Jeg vet at du har helt rett så tusen takk for et spark bak. Er helt på gråten hver gang vi veier oss så må bare få det inn hodet at jeg følger min kurve og han sin.

Imse 30-11-12 19:31

For meg høres det ut som om du kanskje ikke burde veie deg, heller bruke målebånd. For dette med vekt høres ut som et skikkelig stressmoment for deg.

streber 03-12-12 05:07

Sier meg enig med imse. Absolutt ikke sammenlign deg med ham, mange menn går lettere ned enn oss damer. Vi har menstruasjons syklus som tuller det litt til også. Du har hatt er flott vekt tap !

solstråle1 03-12-12 08:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 1407161)
For meg høres det ut som om du kanskje ikke burde veie deg, heller bruke målebånd. For dette med vekt høres ut som et skikkelig stressmoment for deg.

Herved er målebånd innført og vekten blir satt bort :)

solstråle1 03-12-12 08:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av streber (Innlegg 1407671)
Sier meg enig med imse. Absolutt ikke sammenlign deg med ham, mange menn går lettere ned enn oss damer. Vi har menstruasjons syklus som tuller det litt til også. Du har hatt er flott vekt tap !

Skal prøve å slutte med det :) Gutter er litt heldigere enn oss ja. Men sånn er det, skal brette opp ermene og fortsette :)

Tusen takk for all hjelp og tilbakemeldinger fra dere alle :)

Imse 03-12-12 08:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av solstråle1 (Innlegg 1407711)
Herved er målebånd innført og vekten blir satt bort :)

Lykke til!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.