![]() |
Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
Sitat:
|
Sitat:
Fortsatt surt da.. Da haddejeg blitt irriterter.. Men skal sies at jeg blei irritert da jeg hadde gått og glemte å skru den av - så den lå på stuebordet og telte 2,5 time :P Haha |
Sitat:
|
Sitat:
Har brukt endomondo, gratisversjonen, en stund nå for syns det er moro å se hvor langt jeg og voff går om dagene :) Har ikke hatt no problem med reklame jeg, aldri fått reklame faktisk....kanskje fordi jeg ikke har "logget" inn på feks fb? Jeg ser alltid hvor langt vi har gått, antall kacl brukt, fart, væskebalanse osv så appen fungerer jo. Hvor dukker reklamen opp a? Mendte meg på denne utfordringen jeg også da :D Trur kanskje ikke jeg rekker 100 km da, men får se ;) Fant et sted inne på nettsiden og merket av Only me på alt....hehe |
Gå på innstillinger og privacy velg der kun deg selv som kan se meldinger og peptalk etc.
|
Heisann! Jeg har ikke vært ute og gått siden sist; det ble for heftig med 19 km.... Vondter dukket opp overalt de neste dagene. I dag har jeg hatt migrene og da blir det hvertfall ikke utoggåtur! I morgen derimot; tenker jeg at formen er bedre og da kommer det på noen km igjen.
MEN! Jeg har registrert en liten tur denne uka, som ikke kommer med på oversikten når jeg går via endomondo og mine utfordringer. For øvrig kommer den heller ikke med på min egen statistikk heller da.. :( Der ligger kun jeg og en til. Når jeg derimot går via lenken i denne tråden så kommer det opp den lange lista; inkl meg. Hva skjer liksom?? |
Da har jeg vært ute på en alldeles nydelig søndagstur, og kan notere 10,2 km. Dessverre blir det ikke flere turer før neste helg :( Jobbreiser og møter på kveldstid er noe herk!
Søndag 11.11.12: 19,04 km Tirsdag 13.11.12: 3,00 km Søndag 18.11.12: 10.20 km Sum : 32.24 km Differanse/mangler: 67.76 km PS: Og så kom dagens km med på endomondooversikten, OG jeg fikk opp oversikt over alle. Hvordan og hvorfor har jeg ikke peiling på.... :rolleyes: |
Jeg har notert 3x4,8km i sniletempo på 4 dager. Håper været gjør det fristende å fortsette:)
|
Sitat:
Jeg som har gleda meg over at jeg lå på 1plass.... Snufs.. Jaja.. |
He he, lurer litt på om det var dumt å sjekke inn på denne konkurransen ;) Pluselig kommer alle mine måle-hvor-lang-denne-løypa er opp. Ser ut som jeg går tur en sjelden gang, når jeg egentlig går hver dag, lange turer 3-4 ganger i uka. Kanskje må jeg alltid ha med tlf på hver minste lille tur utafor døra....hehe :D:p
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg ligger enn så lenge på 1 ;) hatt en to litt dårlige uker og ikke fått kjørt på som jeg pleier.. Men prøver å hente meg inn i neste uke, håper sånn sett mildværet holder :P |
Sitat:
|
Endelig helg! Og jeg har noen km å gå for å henge med nr 1. :w00t:Pass opp! Her kommer jeg :visemuskl
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Da er turene unnagjort, og jeg kan notere noen km til. Jeg "leder hårfint" over en ukjent en, og det spørs hvor lenge jeg kan holde 3.plassen... Er nok litt for mye konkurransemenneske til å greie å oppføre meg ordentlig:visemuskl:rulleøyne:visemuskl
Søndag 11.11.12: 19,04 km Tirsdag 13.11.12: 3,00 km Søndag 18.11.12: 10.20 km Lørdag 24.11.12: 6,55 km Søndag 25.11.12: 11,48 km Sum : 50.27 km Differanse/mangler: 49.73 km |
Konkurransen må jeg nok bare tåle å stå over... Men skulle gjerne yppet med dere:) 10. Plass og synkende. Ja, ja, 6 uker hvor det viktigste er å ta det med ro, får se det positive i andre enden!
|
Sitat:
Haha.. |
Sitat:
Mista bussen da jeg skulle hjem i dag, og tenkte å ringe mannen for å hente meg. Så kom jeg plutselig på denne konkurransen, og dermed gikk jeg hjem de 7 km i stedet. :D Jeg beklager at jeg er barnslig i så måte, men jeg liker ikke å være i nedre halvdel av skalaen for å si det sånn :nedfor: Da trives jeg bedre i øvre halvdel... Etter dagens tur er situasjonen sånn: Søndag 11.11.12: 19,04 km Tirsdag 13.11.12: 3,00 km Søndag 18.11.12: 10.20 km Lørdag 24.11.12: 6,55 km Søndag 25.11.12: 11,48 km Mandag 26.11.12: 7,00 km Sum : 57.27 km Differanse/mangler: 42.73 km |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
http://www.youtube.com/watch?v=gV8PWnpSBqU |
Blah!! Men du er notert. Jeg setter inn turbo'n og tar sikte på å ta igjen deg. :visemuskl
Og jeg som skal jobbe overtid minst en kveld denne uka! Puh; det er slitsom å være både barnslig og for mye konkurransemenneske :engel_ikk |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12. |