![]() |
Sv: Easy living
Jeg har kjøpt alle pakkene de hadde bortsett fra knekkebrød (den har jeg funnet en oppskrift jeg liker på som er veldig lett å lage). Har ikke prøvd noen av dem enda da.
Sjokoladekake Krydderkake Nøytral kakemix Hvit kakeglasur Sjokoladekakeglasur Vaffelmix Grovbrød Pizzabunn |
Du får komme med anmeldelser etterhvert :D
Litt dumt synes jeg at det er glutenmel i pizzabunnen, savner skikkelig pizza og har til gode å finne noe som jeg liker der gitt. Er også litt spent på hvordan brødet er, greit å kunne varierer innimellom. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har du prøvd metaza-variantene da? Pizza uten bunn? Edit - det er et par oppskrifter her som kan se lovende ut? (Se også kommentarene.) http://gryslavkarbo.blogspot.no/2011...rbo-pizza.html |
Sitat:
|
Har prøvd det meste og har ennå ikke funnet noe som jeg har likt, så jeg har i grunn gitt opp det prosjektet. Har brukt spisdegslank.no sin den siste tiden for det er den jeg har likt best så langt.
|
Jeg har to poser pizzadeig, en vaffelmix og en krydderkakemix i skuffen jeg fikk i posten her om dagen. Gleder meg masse til å teste de etter god kritikk herfra!! :D
Krydderkaken ska jeg ha i 1års dagen til lille om 1 mnd :) Phew, endelig kan mor kose seg også :D Pizza til lørdag, gleder meg! :) |
No har eg prøvd pizzaen..... Eg veit ikkje om eg er heilt fornøgde.... ett eller anna med smaken. No kan det vere at fyllet er for salt.
Men lukta var ikkje god, verken under tilbereding, under steiking eller som nysteikt. Den forsvant nesten heilt etter kvart. Er det erteproteinet som gir den spesielle lukta kanskje?? Men det er pizzabotn med hold i, og pizzafyllet steikes på botnen heile tida, ingen forsteiking :) Eg skal iallefall varme oppigjen til frokost i mårgå, so skal eg gi den en ny sjanse seinare med anna fyll før endelig dom :) |
Sitat:
|
Jeg kjøpte - med litt blandede følelser ( liker spise rent)- nøytral kakemix, krydderkake og sjokoladekake.
Har ikke sjekket innholdsfortegnelsen, men la pizzabunnen tilbake da jeg så det skulle være gjær i den! Så da er det sikkert gluten i den, og hvis det er soya i de andre produktene, så føler jeg de ikke er optimale. Uansett så skal jeg prøve nøytral kakemix for muffins i dag tenkte jeg.med ostekrem:D Resten sparer jeg til bursdagsfeiring... :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Pai ja, kanskje eg skal prøve den i tacopai :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
He he he, enig i den men det tar nå fortsatt tid, for det er som oftest mange ingredienser i det meste. Opplever også stadig vekk at det ikke blir like vellykket hver gang selv om jeg bruker identisk oppskrift og da er det greit å ha lettvinte løsninger å ty til. Derfor kjøpte jeg knekkebrød, grovbrød og sjokoladakake m/krem i går så jeg får prøvd det ut. Liker veldig godt kakene til spisdegslank.no og de er uten ertefiber, soyamel så Easy living sine skal være veeeeldig gode før jeg bytter over til de. |
Jeg lagde krydderkaka, og hadde litt revet gulrot i pluss jeg kjøpte den lyse kakekremen og lagde ostekrem med philadelfia og saften av en sitron.
Konklusjon : NAM NAM det må være noe av det beste jeg har smakt, den var saftig og helt nydelig i smak og kremen var også fantastisk :) Alle her i huset var enige :) |
Jeg tok kanel og raspet gulrot i nøytral kakemix, puttet det i muffinsformer.
Fikk problemer med at de ikke ble stekt inni, så de ble nesten brent på utsiden før de ble ferdige. Kanskje litt høy varme. Synes ikke de var noen høydare, selv med ostekrem på. Litt bedre var de dagen etter! :) Prøver raspet gulrot i krydderkakemixen neste gang.. |
Jeg har testet vaflene i dag, og er vel ikke kjempefornøyd... For det første var de ikke bedre enn de jeg bruker å lage med egg, rømme og jbkm, men man måtte jo tilsette fire egg, 200 gram cf og 50 gr smør.
Så jeg anbefaler ikke disse videre. Skal prøve sjokoladekaka en annen dag:) |
Jeg syntes at sjokoladekaka smakte vel mye mandel. Var helt okay, men mener at Funksjonell Mat`s sjokoladekake er bedre.
http://www.funksjonellmat.no/sjokoladekake/om/ |
Lurer på om den nøytrale kaka er grei til bløtkake. Noen som har prøvd?
|
Sitat:
Nå puttet jeg kanel og gulrot i mixen da jeg laget den, så mulig det har framhevet mandelsmaken..? Lurer litt på krydderkake og sjokoladekaken.. Kan jeg servere disse i bursdag? smaker de greit for de som ikke spiser lavkarbo eller bør jeg lage en vanlig kake også?? :rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28. |