![]() |
Sv: Hvem holder på nå?
Jeg gikk ned 26 kg på under et år men har hatt en pause nå. Eller dvs jeg har levd lavkarboisk men ikke stresset med å gå ned de siste 5.
Har prøvd litt siste tida å gå ned frem mot konfirmasjonene jeg skal i nå i mai men det har ikke gått så bra. Vekta står fremdeles på 77 kg. Så jeg er jo normalvektig men har endel ekstra som hadde vært fint å bli kvitt. Derfor ønsker jeg å starte på an igjen for fullt når konfirmasjonene er ferdig. Grunnen til at jeg har det som mål er for at jeg skeier aldri ut i selskapligheter. Og nå har jeg lyst til det siden jeg nå har nådd normalvekt. Men har ikke tenkt å ta helt løs... :D skal kun smake på ei kake eller lignende. |
Startet på nytt igjen nå, etter ett jo-jo år :o
Lykke til allesammen! Vi får heie på hverandre :heia: |
Artig å se at det er såpass til aktivitet her! :D Lykke til alle sammen!
|
Deilig å være skikkelig på igjen - kjenner at kroppen har det mye bedre og når vekta viser at det går nedover også så kan man jo ikke klage :)
Lykke til alle sammen! |
Den vekta er ikke venn med meg... :p 200 gram nedgang på snart 2 uker, er ikke mye å rope hurra for... Nå er det riktignok litt bedre stilt med cm da... 29 cm totalt. :D
|
Sitat:
Skjønner at du kanskje mister litt motet, men det viktigste er jo at du ser at du "krymper" :) Stå på - det løsner nok snart med tanke på kg også :) |
Sitat:
Takk! :) Ja, får tro det løsner nå... Har gått ned mer i både karber og fett/kcal, så får jeg se om det fungerer... Hadde da gått ned fra i går til i dag, så det lover litt bedre framover... :D |
Sitat:
Må da gå an å sette seg et mål og holde seg der? ;) |
Sitat:
Hadde verden enda vært så enkel, skulle jeg vært enig med deg. Jeg for mitt vedkommende gikk ned 30Kg med Fedon. Så kutta jeg røyken. =Tilbake til start. Kroppen responderer dårlig på alle former for slankeforsøk. Dette har tatt to år!. Nu er jeg muligens på rett veg igjen, men stoler ikke på noe ennu. Ja, jeg har først kostdagbok hele tiden. Ja, jeg har trent, med unntak av noen få mnd. Jeg får ikke trent kondisjon ei stund til. Venter på kneopperasjon. Jeg har til og med prøvd lavkalori. Dette betyr ned fire kilo, så opp de samme. Inntaket kliss likt hele perioden. Blodsukkeret mitt er uansett helt eksemplarisk. |
Sitat:
:D He-he... Du sier noe! For min del var det røykeslutt som inviterte kaloriene inn i klesskapet mitt igjen... :p |
Sitat:
|
Og jeg kan garantere at jeg ikke har kompensert røkeslutt med sjokolade e.l.
Jeg holder meg unna sånt. Dessuten, kostdagboka viser ingen sammenheng med vektøkninga og inntaket. Mosjonsmengden gikk heller opp etter røykeslutt. Noe må man jo avreagere på :) |
Det var ikke det her heller... Mest vannet som gikk bananas i kroppen faktisk... Og maten smakte litt bedre og! ;)
|
Moralen er : Slank deg, men IKKE kutt røyken ;-)
|
Sitat:
|
Jeg har også begynt igjen. Er i Ketose nå. Jeg begynte forigge uke med noe de kaller Kick start fra Campkilo, tar 4 shaker om dagen, har vært ute og rist denne helgen så jeg måtte kutte shaken, men har spist lavkarbomat og er fortsatt i ketose. I morgen er det tilbake på shake, behøver å komme igang å se at vekten går ned så går jeg over på lavkarbomat etterpå.
|
Jeg starta for 5 dager siden! Her helt fersk med dette, så det skal bli spennende å se om jeg kommer meg i ketose:)
|
Håper det går bra for alle og at dere alle "still are going strong" :)
Jeg har tydeligvis ikke vært altfor flink denne uka.....men det ble da uansett 600 gr ned. Hmmm....når jeg ser det skrevet her så er det jo absolutt ikke så verst......tror jeg absolutt skal være fornøyd med dette.......bare jeg som er litt utålmodig kanskje :p |
Jeg er også her :-) Spist ketogent enn uke nå. God erfaring med lavkarbo tidligere, men helt fersk på ketolyse
|
Sitat:
Er enda med, på uke 5. Går nedover i varierende tempo. Men trives med kosten! |
Jeg skal starte på ketolyse i morgen tidlig. Skal senere ut å handle inn litt "ketolysemat". Gleder meg til egg og bacon til frokost i morgen! ;)
|
Jeg startet nå på Onsdag, har gått ned 2 kg, tror heller ikke jeg kommer til å få noen spesielle problemer med å holde meg unna ting jeg ikke skal spise :) Er riiimelig motivert, og kommer til å gå på det ganske lenge, om det fortsetter å funke for meg :)
|
Begynte på mandag. VAR hvert fall i ketose. Er livredd for at noen usle kikerter kan ha ødelagt alt fordi jeg var careless med tacoen. :(
|
Sitat:
|
Håper da virkelig det!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41. |