![]() |
Sv: "Slutte" på lavkarbo?
Sitat:
Vet ikke hvor du er i din overgang til lavkarbo, laget du en egen tråd her forledning som jeg såvidt stakk innom mon tro? |
ja, jeg har ligget lavt på kcal i flere år, og trent hyppig. men det funket ikke gitt
|
Det er visst en myte det der med "sultemodus" har jeg lest...? Jeg har også tenkt at det var logisk, men ...
|
Sitat:
|
Re: "Slutte" på lavkarbo?
Forsøkene som mener å bevise at det er en myte, er vel kun gjort over relativt kort tid, hvis ikke jeg husker feil?
|
Sitat:
Er klar over at det er for lite.. men føler meg til tider litt desperat.. I alle fall det virket ikke!!! Bare myye luft magen. Så vi prøver noe nytt.. litt mer naturlig kosthold, komme meg bort fra kunstig ditt og datt.. Så er her å leter etter litt inspirasjon. Foreløpig er ihvertfall energien og kroppen blitt mye bedre, så får vi se hvor det går etter at man har fått lagt om kostholdet.. litt innkjøringsproblemer må man vel regne med :o (Ble litt vel lite karbo og kalorier på dag 1 og 2) Anyway, jeg stoler ikke på at det bare er å hive i seg lit shakes, og lett produkter! Tror nok kroppen min ihvertfall er spesialist på å spare til bedre tider! |
Sitat:
Er det vanskelig å spise nok i et måltid, legg heller inn et ekstra måltid - igjen med gode proteiner i :) Jeg har feks nå stekt opp entrecote på tilbud, delt i småbiter og frosset ned i porsjoner sammen med forskjellige grønnsaker - da er det lettere å ikke spise "lettere" når man er litt sulten, og man sikrer ihvertfall næringstilgangen :) |
Takk for tips, Å lage mat som lett kan varmes må jo være genialt når man har det travelt!!
Er enig med deg! Det virker som om at det er det som er løsningen. Shakes og "slankekost" er nå ferdigprøvd - virker ikke!! Har aldri mistet så mye som nå etter en uke med ca ketolyse -3,5kg. Ca fordi det nå er noen aha opplevelser av å til. Som å finne ut at man ikke kan spise ubegrenset med løk om man vil ligge rundt 15-20 karbo. :O ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |