![]() |
Sv: Pizza-scones (med bilder)
Har lagd disse ved 2-3 anledninger nå, og de er knall! Klarer fortsatt ikke å finmale sesamfrøene, men det gjør egentlig ikke noe.
|
Ser gode ut! Disse skal jeg prøve ut. Takk for oppskrifta!
|
Disse ble kjempe gode! Vi spiste de til middag idag:)
Jeg brukte ca 150 g skinke(istedet for 100) og hadde oppi 1 ts chiafrø for å få deigen enda mer sammenklistra. Smakte egentlig som vanlige pizza"boller" i grov variant:) Også veldig enkel å lage! Tror denne med stort hell kan lages som matmuffins også(ha den i muffinsbrett) |
Sitat:
|
Prøvde disse i dag, men siden jeg ikke hadde solsikkekjerner så prøvde jeg med mandelmel i stedet... Vel, det anbefaler jeg ikke. :p De lukter godt, og ser gode ut, men de endte opp med å smake hakket for mye mandel. Jaja, bedre lykke neste gang. ;)
|
Dytter frem denne tråden!
Lagde disse for første gang i går, og det blir ikke siste gang, for å si det sånn;-) Disse er så gode og såå kjekkvindte å ha i hus;-) Skal jammen lage flere i dag og putte i fryseren, således har jeg alltid noe på lur;-) Ps! Jeg maler solsikkefrøene og sesamfrøene sammen, i en liten foodprosessor - det gikk veldig fint! Ds. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dytter på denne! Lagde de i kveld og jeg synes de er veldig gode, og enkle å lage!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44. |