![]() |
Sv: Veien mot Sommerkroppen 2012
Jeg spiser ketogent hele veien. Det eneste jeg merker er at jeg kanskje mangler litt eksplosivitet, men utholdenheten er langt bedre np
|
Sitat:
|
Smelta marshmellows!!!!
|
Sitat:
|
Nøttegodten var jammen i meg tidenes beste, for jeg håper selvsagt på fint vær og sjokolade med cocosa funker IKKE uten tilgang på kjøleskap. Dette skal testes på noen langturer når våren slipper til! :) TAKK!
|
Jeg er også med på veien mot sommerkroppen! :)
Har trent styrke 2 ganger i uka i 2 måneder alt, samt aerobic eller yoga/pilates 1 gang i uka, og en del lange gåturer, og fra og med torsdag 1/3 skal jeg: 1/3 - 10/3: Jillian Michaels 30 day shred nivå 1 hver dag. 11/3 - 20/3: samme, nivå 2 hver dag. 21/3 - 30/3: samme, nivå 3 hver dag. I tillegg blir det lange gåturer. 1/4 starter jeg på et 3-måneders løpeprogram. I år har jeg tenkt å bli sprek!! :heia: Ligger som regel mellom 20 og 50 g kh per dag, men har tenkt å holde meg et sted mellom 15 og 25 i 4-6 uker nå, så jeg holder meg i ketose, og får boosta vekttapet litt. :ja: Uff, som jeg skravler.... er bare så gira på opplegget mitt. :o:D |
Sitat:
|
Min treningsuke ser slik ut:
Mandag: 2 timer zumba, 1 time puls stram opp og 30 minutter yoga Tirsdag: 30 minutter yoga, 1 time zumba, 1 time stram opp og 1 time Qigong. Onsdag: 1 time rask gange/løp og 30 minutter yoga Torsdag: 1 time puls stram opp og 1 time yoga/Qigong Fredag: 1 time corebar, 1 time rask gange/løp og 30 minutter yoga Lørdag: 1 time puls stram opp, 1 time zumba og 30 minutter yoga Søndag: Restitusjon - ut på rask gåtur og 30 minutter yoga. Jeg spiser ketogent og har ingen vansker med å trene slik jeg gjør på den kosten. Mangler nok litt i forhold til eksplosivitet, men er rå på utholdenhet og går aldri tom. Svetter som en gal og føler meg veldig raskt restituert. Helt utrolig faktisk. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg spiser 100% lavkarbo, men på ingen måte ketogent. Har ikke noe behov for å spise ketogent, når jeg trener så mye!:) Ligger mellom 50 og 70 og har super både eksplositivet, utholdenhet og restitusjon. Kropper er rett og slett forskjellige, så her må man bare teste ut hva det er som funker for seg selv. |
Sitat:
Ja og en og annen snickers da. Har heller ikke problemer med eksplosivitet eller utholdenhet. Men dette er jo personavhengig. |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Min treningsuke vil denne uken se slik ut:
Mandag: 60 minutter løping på tredemølle og styrke på bein og rumpe Tirsdag: Intervaller på elipsemaskin i 40 minutter med oppvarming og nedtrapping. Styrke på overkropp Onsdag: 60 min kondisjon, 30 minutter på tredemøle og 30 min på sykkel og styrke på bein torsdag: Intervaller i 35 minutter på joggemaskin fredag: Gå tur på ca 60 min lørdag: fri Søndag: fri Skal til foreldrene min i helga, så blir nok fri, eller kanskje en rolig joggetur enten lørdag eller søndag. |
Må på styremøte i dag, så jeg må sløyfe treningen..:mad: Merker jeg begynner å irritere meg på ting som kommer i veien for treningen, det må vel være et sunt tegn?
|
Dagens trening:
30 day shred nivå 1, klarte bare 12 av 20 minutter, men jeg gav virkelig alt jeg hadde. 40 minutter rask gange i snøføre. :) |
Sitter her nå og planlegger ukas trening og tiden fremover. pr nå ser den ut som følger:
Resulater blir oppdatert på "Februartreningstråden" |
Ok, da er jeg i gang!
Jeg er langt unna formen til dere superflinkiser, og er vel pr definisjon 100% utrent i dag... Har hatt plan om å begynne å trene noen mnd, men syns det har vært vanskelig å få tid. Så da blir det trening hjemme :) Har nå rensket arbeidsrommet for møbler, og til og med gitt bort skrivebordet på finn :) Isteden har jeg nå kjøpt en stepmaskin sak, litt forskjellige typer treningsstrikker + litt mer dill som bare var nødvendig.... Tror jeg skal ha alt jeg trenger for å få til et greit program for hele kroppen. Så planen nå er trening minst 3 ganger i uken, både kondis og styrke skal litt mer på plass! Den detaljerte planen for hvilke øvelser på hvilke dager kommer snart på plass. Nå er det faen meg nok, nå skal jeg bare ta meg sammen og gjøre det!! |
Dette går veien!
|
Hadde årets første sykkeltur i går, og den andre i dag......... Blir ikke noe på gubben i kveld for å si det slik:eek:
Vi får holde sammen Lala, vi utrente jæklar... Så skal vi nok komme oss i sommerform vi og:D |
Sitat:
|
Jeg trener, hele året, men knepper inn litt ekstra nå merker jeg. Kjenner bikinien.... ser ut som om det er flere som legger inn ekstra innsats nå? Godt å være sammen!
|
Ja jeg legger også inn litt ekstra innsats nå, det har jeg egentlig gjort siden januar. Nå må jeg også skerpe inn på kostholdet, målet er å ligge på ca 50 gram karbo om dagen.
|
Jeg brukte å trene hele året, fram til jeg ble sykmeldt for 3 år siden (er i jobb nå da, men.) og var i god form. Etter det har det liksom bare sklidd ut, men i år er året jeg skal ta tilbake formen. Og formene. :D
Fint å være flere ja. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59. |