![]() |
Sv: Ny måned, ny lenke fra Fitnessbloggen: Kukerundt-syndromet
Jeg var en skikkelig kukerundter, før jeg begynte å trene styrke på morgenen. Nå "tør" jeg plutselig å trene skikkelig - når jeg er nesten alene. Jeg er fremdeles litt på kukerundt, men jeg har i det minste en plan for kukerundtinga. Jeg trener mye med slynge for å bedre kjernemusklaturen, i tillegg til blant annet bulgarske utfall. Jeg har ikke planer om å holde på med det for alltid, det er TUNG styrketrening med FÅ repetisjoner jeg vil gjøre, og programmet mitt sier at det skjer fra og med juni. Selv om man kanskje vil kalle treninga mi kukerundt er jeg rød i trynet i flere timer etter trening og støl i to dager, så noe motstand får jeg i det minste :D
Jeg synes det er veldig vanskelig å trene tung styrke alene, jeg trenger hjelp til å løfte på maksbelastning i knebøy, blant annet. Jeg får vel våge meg bort til disse "stativene" da :rolleyes: |
Kjør på, Brokkoli!
|
Sitat:
Ikke alle MÅ være så målrettet som deg, vet du. ;) JEG kaller det kukerundt mer når forventninger og innsats ikke matcher. |
Sitat:
|
Sitat:
Disse dagene gir også fremgang på et vis kanskje bare ikke opp mot målet. Folk må gjerne bedrive kukerundt hvis det er hva de er fornøyd med. Men da bør man ikke skryte av å drive trening i flere timer hver dag for så å klage/ikke forstå at man ikke klarer forme kroppen eller bli særlig sterkere/mer utholden etter noen år....det er disse jeg blir oppgitt over i egen vennekrets og omgangskrets. Fordi det er de samme typene som sier at "alt er så enkelt for deg hypah, du er så lettrent og er så heldig du, mens jeg derimot".....Finnes ikke en setning som provoserer meg mer. Resultater krever knallhard jobbing over år, det er ingenting som er lettere for meg enn andre, kanskje med unntak å bruke meg somm unnskyldning for egen kukerundt trening da. Det er lett det :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |