![]() |
Sv: Julegaver
Jeg synes hjemmelagede gaver er kjempefint, jeg. Jeg har blitt mye gladere for et hjemmelaget broderi, f.eks enn en cd mange kjøper til meg bare fordi de vet jeg liker den artisten. Det er det så kjedelig og safe liksom...
Jeg pleier også å legge ved bøker jeg har lest, eller en dvd o.l. Jeg synes det er mye bedre at det skal komme til nytte. Folk kan da ha glede av det selv om jeg har lest boka eller sett filmen en gang? Jeg synes hvertfall det er fint å få selv:ja: Det skal ikke behøve å ligge så mye penger bak, bare det er gitt med glede og omtanke. |
Sitat:
65x40 cm bomulls- eller linstoff, pluss en bit med stoff i det mønsteret du vil ha på trekket, 75x22 cm, og en på 65x22 (de ekstra 10 cm på den ene er til å brette inn a la putetrekk). |
Sitat:
En kan enten bruke hele hvetekorn, eller middagsris.Jeg har kun brukt middagsris. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Helt ærlig, jeg liker å få hjemmelagede gaver. Det viser omtanke :)
|
Sitat:
Surfer gjennom og har fått maaasse ideèr til julegaver! Og ja, hjemmelagde gaver er fantastiske! Jeg elsker bilder, så i år er det et par stykker som skal få et bilde av meg, siden de såklart savner meg sånn siden jeg flyttet bort. ;) |
Heh, har nettopp laget en prøvebatch brente mandler. De er visst definitivt godkjent, sombo'n plasserte skålen i fanget for å smake, og der ble den.
Da blir det gjerne det som blir gitt til svigers da. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49. |