![]() |
Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren
Sitat:
Husker hvor forbanna URETTFERDIG jeg syns det var at en annen kvinne gikk ned 55 kg på under ett år, mens jeg brukte halvannet år på 50 og fremdeles harnoe igjen:cool: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har gått ned 22-23 kg siden begynnelsen av mars i år. Har så vidt jeg vet vært i ketose hele tiden. Har stort sett spist kjøtt og grønnsaker til middag, egenbakt lavkarbo brød til lunsj og omelett/speilegg med ost&kjøttpålegg til frokost. Spiser nesten aldri kveldsmat ettersom jeg sjelden er sulten da. Har ikke telt en eneste kalori men spist til jeg er mett.
Har spist endel erstatningsprodukter som feks sukkerfri sjokolade, atkinsbarer, lakris(IFA, Debron, Fribol etc), cola zero(ikke ofte) og muffins med sukrin/splenda. Har ikke trent i det hele tatt, er endel i aktivitet på jobb men ikke sånn at jeg får pulsøkning. Vurderer å begynne å trene nå for å få bedre kondis. Lykke til, håper du klarer å nå målet ditt!! :D |
Jeg er egentlig ikke i "målgruppen" din, men håper det er greit at jeg skriver her likevel....
Startet i april 2010 med 40 kg overvekt. Gikk ned 14 kg forholdsvis raskt, og tok så en pause på ca 1 mnd. Den ble noe lengre enn planlagt (julebord, 3 uker ferie, julefeiring osv. osv) og jeg slurva mye mer enn planlagt......:( Har hatt problemer med å være streng nok og holde kuren i hele år, og status er dessverre at jeg fortsatt er 30 kg overvektig.... Når det er sagt kjenner jeg på de andre fordelene med å gå på lavkarbo, så selv om det har stått stille er det ikke aktuelt å gi opp. Aldri mer frysing og sulting på lavkalori!! Moralen her er vel at hvis du kommer godt inn i systemet - så hold deg der!! Ikke begynn med pause og småslurv, for da kan det være utroligvanskelig å hente seg inn igjen:o Håper ikke jeg har tatt motet fra deg. Det var i tilfelle ikke meningen. Håper bare du kan lære av mine feil, så slipper du å ramle i samme fellen som meg. Lykke til!!:) |
Har gått ned 45 kilo på Ketolyse. Har holdt på i tre år nå. Har hatt utskeielser i forbindelse med bursdager, konfirmasjoner, ferie osv, men null problem å "hente seg inn igjen".
Har spist ketolysetablettene ved siden av. Har ikke telt kalorier! Har først trent litt det siste halve året og drukket noen liter med Cola Zero ja.... Lykke til!!! |
Sitat:
Hei! Lykke til, du kjem til å klare det fint!! :D Det viktigaste er å vere tolmodig, og ikkje gi opp!! Eg har gått på lavkarbo i 3år, ketolyse i små periodar, med lengre periodar imellom der eg har ete ein del meir karbs, kanskje opp i 100 per dag.. Eg har ikkje stressa, og viss eg har hatt lyst å "skeie" ut ein dag med noko, so har eg gjort det... Eg vil ikkje la ein sprekk øydelegge for resten av livet.. ;) Du bør finne den mengda karbs som fungerer best for DEG, ingen er like, og vi tåler karbs i forsjellige mengder.. kva eg føler no? hehe, eg er lykkeligare enn eg har vert nokon gang! Eg har fått sjølvtillitt og har vokst utrulig mykje som person! Singellivet er i allefall heeeilt noko anna no enn den var før..... ;) Fantastisk!! :D |
Sitat:
|
Jeg gikk ned rundt 25 kg fra August til i våres.
Her er min slankehistorie for de intresserte :) http://nadjasin.blogg.no/1296553018_...ehistorie.html |
Jeg lever ketogent og har gjort det siden slutten av sept. 2010. Har tatt av litt over 26 kilo og har fått et helt nytt liv. Jeg trives utrolig godt på kosten og vil ikke bytte den ut med noe.
Etter ca. 25 kilo stoppet det opp ganske lenge, men nå ser det ut som det er nedgang å spore igjen. Det er altså bare å holde ut. Dersom du trykker på tickeren min i signaturen, kommer min vekthistorie opp med graf. Der ser du alle ups and downs. Hver gang vekta har et hopp oppover har jeg vært på fest, drukket og spist tilnærmet ketogent, men allikevel har vekta et lite byks oppover før det dropper ned igjen. De helt store utskeielsene har jeg ikke hatt, kun fest med alkohol. |
Sitat:
Jeg har selv vært overvektig mer eller mindre i 13 år. Gått oppover og oppover, med noen nedoverbakker også. Totalt lagt på meg 46 kg! Hjelp, det er jo helt sinnsykt!! Men det skal sies at jeg var veldig tynn for 13 år siden. Men men, nå skal 40 kg av! Håper jeg! Jeg er motivert, og har holdt på i 3,5 uke nå, og har gått ned 7,2 kg! Jeg ser at du gikk ned 8 kg på 2 uker! Sinnsykt bra! Spiste du mye fett? For jeg tror kanskje jeg spister for lite... selv om jeg er fornøyd med vekttapet, vil jeg gå ned fortere. (Er konkurranse menneske, og når jeg leser om andre som går ned 15 kg på en mnd, så tenker jeg automatisk: Hva har de gjort anneledes?) Takk for at du deler din historie! Og ps, du ser nydelig ut! :) |
Sitat:
|
Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Ketolysekuren
Jeg er en av tregingene da, som sloss med kiloene....er i 9. måned på ketolyse, og har gått ned litt over 8 kilo. jeg skal ned 40-50 kilo. Så med denne farten, må jeg regne med 40 år til på Ketolyse:D:D:D
Jeg er kjempeimponert over dere som har gått ned så mye, skulle ønske kroppen min var mer samarbeidsvillig og:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Begynte med ketolyse Mai 2011 og har gått ned ca en kg i uken. Jeg har hatt en del sprekker, men har prøvet å begrense de så godt som mulig (eks: ta et lite kakestykke fremfor et stort, spise litt høykarbomat med masse salat til, spise peanøtter/bær fremfor sjokolade). Jeg drikker cola zero i ny og ne, men helst ikke for jeg liker det for godt. Begynte å trene i September uten at jeg merker noe forskjell på vekta, går fremdeles ned jevnt og trutt.
|
Sitat:
|
PapaGris? Ey! Ikke noe Papa her du! Tror jeg må bytte nick, det er ikke første gang noen påstår jeg er mann :snurt:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe :D Du er tilgitt! Det er en barnetvfigur, så vet du det :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41. |