![]() |
Sv: Mysterium, for dem som strikker
Abonnere... :D
|
Jeg ække sint hvertfall, syntes egentlig det var litt søtt :)
Får følge opp med et dumt spørsmål - 32 omganger - er det 32 pinner (16 rett og 16 vrang) eller 32 av hver? |
32 omganger til sammen :ja:16 rett og 16 vrang
|
Jeg vil bare også nevne at jeg selv driver og strikker dette mysteriet, jeg vet hva det blir, men har ikke laget det før.. :p
Ser at der jeg fant dette, så er det en del spørsmål etterhvert, men vi får hjelpe hverandre, og jeg kan evt finne svar på det andre stedet og lime dem inn her. Gi en tilbakemelding når dere er klar for del 3 da :) tar det ikke for fort, slik at flest mulig kan få være med. Og selvsagt kan dere gjette på hva det blir, og vise bilder underveis. |
Har ingen idé foreløpig hvertfall om hva det skal bli. Skulle nok gått opp en pinnestørrelse, men kjører på videre, eier ikke tålmodighet gitt. Ennå ikke ferdig med del 1, men regner med å få gjort litt mer i morgen!
Fint tiltak Lava! |
Sitat:
** tenker vi venter til i morgen kveld da med å legge ut neste del, så får jeg også strikket meg i rute :) |
1 Vedlegg
Jeg strikker i restegarn og er nå ferdig med del 2 :)
For min del kan vi godt vente til alle som er med kommer ajour med delene.. |
Oppdatert med del 3 siden det er helg og alt :) Lykke til-:)
|
Del 4 er klar
|
Å! Sånne er så moro! Jeg vil prøve å ta dere igjen, men må bare bli ferdig med en vest først. Er det mange deler?
|
Sitat:
Men, så ligger jo oppskriften her fremover for alle til slutt da :) |
Veldig morsom idè :D mulig jeg deler den opp i 24 og lager julekalender til mamma..
|
Resultatet blir flott i allefall. Gled dere :D
|
håper dere legger ut bilde av resultatet! for jeg kan ikke strikke ;P
|
Jeg henger fortsatt etter, har hatt en helg helt uten strikkepinner, og ellers et litt lavt strikketempo. Men, jeg kommer etter dere!
|
Så gøy!
Jeg har lyst til å være med! Skal se om jeg finner noe garn :smile: |
Holder på med del 4 nå, ble en ekstra jobbe dag og endel styr, så fikk ikke strikka noe i kveld :)
|
Del 5 er lagt ut :)
|
Hvordan står det til med strikkerne? :)
Ønsker dere neste del nå, eller... |
Sukk, har litt dårlig samvittighet for dette jeg. Har ikke hatt tålmodighet til å strikke i det siste i det hele tatt. De gangene jeg har tatt i et strikketøy har jeg bare kasta det fra meg litt etterpå. Jeg er ikke av de som klarer å stresse ned ved å strikke - jeg blir bare frustrert jeg, når stressnivået er høyt i utgangspunktet. Men - jeg skal strikke, det får bare bli om litt.
|
Jeg personlig er klar for neste del, men venter gjerne om noen trenger mer tid :)
|
Eg er klar for neste del, men venter tålmodig:)
|
Sitat:
|
herregud, er det mulig å gjøre så mye feil... Jeg har jo bare surret dette til, og rotet med fargene. Første delen er ensfarget, og de to neste er flerfarget. Går det fint likevel?
|
Sitat:
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55. |