![]() |
Sv: Hva sender dere med mannen som jobblunch og som skolemat til 3. klassingen?
Sitat:
|
Sitat:
Han har alltis laget maten sin selv, men har ikke for vane å ha med seg middagsrester. Han er ikke så glad i kald middag tror jeg... iallefall er det oftest jeg som spiser det her i huset...:o |
Sitat:
Du får fritte han ut om muligheter for oppvarming på jobb. Jeg har inntrykk av at det finnes mikrobølgeovner på de fleste lunsjrom. At de stort sett brukes til å varme lyse baguetter og horn med ost og skinke, er en annan sak *urk* |
Og så glemte jeg å si det jeg skulle si....
Om man gjør det til en regel at man alltid lager mer middag enn man trenger, så er det minst like enkelt å ta med seg en ferdig resteboks fra kjøleskapet som å smøre et tårn med blingser :) |
Sitat:
Husker en tid jeg syntes at det å spise en sånn baguett var å komme til himmelen... særlig med grillkrydder på...:rolleyes: Er mye annt som er mye bedre gitt :D |
Sitat:
|
Sitat:
Skal tipse ham om det :) |
Syns det er kjempeflott at du liker å lage matpakke til dem jeg. Jeg er temmelig sikker på at en vakker dag når de må lage den til selv så finner de alltids noe å ha med. Så det er vel ikke det verste. Fortsett med det du.:D
Men hva liker mannen din da? Hvis han ikke vil skille seg ut så er det vel kanskje eneste løsninga å lage et lavkarbo brød, eller hvis du får tak i fedon sitt. Med masse godt pålegg på.:) |
For øyeblikket er han alene hjemme (jeg er bortreist) og i dag hadde han funnet ut at de selger billig salat i kantina og han hadde kjøpt seg kyllinglår til middag :)
Sulter ved brødboksen gjør han iallefall ikke, selv om det ikke er så mye brød inni der:p |
Sitat:
Næmmen se der ja. Hva var problemet sa du?? Hihi:p |
Tja, hva sender jeg med.......
Da må jeg spørre han og datteren min, begge er store nok(45 og 11 år) til å lage seg mat selv, så der kommer jeg til kort. Men jeg selv hadde ofte eggerøre m/fløte med pølsebiter(Rimi's bratwurst, lite karbo), purre og div grønnsaker. Godt og mettende. Ofte hadde jeg hjemmelaget knekkebrød ved siden av. |
Sv: Hva sender dere med mannen som jobblunch og som skolemat til 3. klassingen????
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45. |