![]() |
Sv: Er det menn her?
Er her innimellom jeg også
|
Sitat:
Men jeg har jo vært litt i sommereksil, så da er jeg lett å glemme når kjeften min (eller fingrene mine) ikke går i ett ;) |
Jeg er her :)
|
En til her :)
|
Sitat:
|
Har et spørsmål som er litt delikat, men som vel egner seg i denne tråden - da jeg ikke har funnet noen annen som er egnet.
Jeg startet på ketosekur i vinter og fulgte Andersens råd helt slavisk og etter drøye tre måneder var vekten redusert fra litt over 100 kg til 75 kg og BMI gikk fra 32 til 23. En bieffekt av kuren er at penis har blitt mer enn dobbelt så stor i slapp tilstand og mellom 3 og 5 cm lengre når den er erigert. Jeg har ikke sett at dette er beskrevet noen steder og lurer på om flere har samme opplevelse? :cool: |
Penis pleier å bli tynnere den også, men bieffekten er at den blir lengre -særlig hvis man har trollgener...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har ikke førstehåndskjennskap til saken, men en del påstår at penis blir større når det i realiteten er mindre mage som sperrer (mindre) for utsikten. :rolleyes:
|
Min har ihvertfall ikke vokst, og godt er det. Slitsomt å gå og snuble i den hele tiden.
|
Står det ikke i nyeste revisjonen av Atkinsboka at penis kan vokse inntil en tomme fordi fettet over staken blir borte? Det er ikke veldig komplisert å fastslå at det er noe fett der, og da fett går av og på gjevnt (as per DNA osv.) vil overvektige ha mer fett der enn normal- eller undervektige. Kan ikke se for meg hvorfor en atlet med 4-5% kroppsfett skulle ha beholdt fettet der mens hele resten av kroppens reserver (bortsett fra hjerne og lever) er deffet bort. :p
|
Mann her også.
|
En til :-)
|
Er ikke mann, kun på jakt etter en :D
|
Sitat:
Utvalget er kanskje litt begrenset.... Ikke mange under XXL :) |
Sitat:
|
mann her og.
skriver ikke så mye her dog, som andre har vært inne på er det vel mest kvinnetråder her.. og av en eller annen grunn så blir det voldsomt lett krangling om menn blander seg inn med sine faktaorienterte innlegg i kvinners ofte mer følelsesorienterte tråder, og jeg synes egentlig det er nok krangling som det er her inne.. dette med penis har ikke jeg merket noen forskjell på. har gått ned ca 30 kg. men det er vel ikke akkurat der jeg har mest fett heller.. |
MYE mer menn her enn hva man får inntrykk av når man skravler. Hyggelig det! Når det er overvekt av kvinner (jepp, måtte bare kopiere den der) så blir det ekstra hyggelig med noen menn tilstede. Da lyser vi opp og blir blide. Snakker av erfaring, for slik er det på jobben min. ;)
|
Jeg tror det er bra om dere MENN kommenterer og svarer i diverse tråder!
Blir mye "manne-hat" noen ganger... og vi damer vil faktisk ha deres input, selv om det kanskje ikke virker sånn alltid :D Så, dere må bare komme dere på tråden, evt starte nye tråder og bli bedre kjent. Og kanskje melde dere på treffet i Oslo 1. oktober?? |
Ja, min mann er også her!:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Håper dette var en fleip, hvis ikke, er dette innlegget ganske illustrerende for hvor mye mere kvinner kontra menn skriver her inne...... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45. |