Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Er det menn her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46845)

Conjurier 16-08-11 10:54

Sv: Er det menn her?

Er her innimellom jeg også

Fjasnissen 16-08-11 13:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 1184013)
fjasnissen er jo også mann :)

Godt at noen har lagt merke til det da ;)

Men jeg har jo vært litt i sommereksil, så da er jeg lett å glemme når kjeften min (eller fingrene mine) ikke går i ett ;)

HenrikBooe 16-08-11 14:58

Jeg er her :)

herregud 16-08-11 15:02

En til her :)

Ellep 16-08-11 15:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av herregud (Innlegg 1184682)
En til her :)

WOW - litt av en nedgang......

han-dy 16-08-11 16:24

Har et spørsmål som er litt delikat, men som vel egner seg i denne tråden - da jeg ikke har funnet noen annen som er egnet.

Jeg startet på ketosekur i vinter og fulgte Andersens råd helt slavisk og etter drøye tre måneder var vekten redusert fra litt over 100 kg til 75 kg og BMI gikk fra 32 til 23.

En bieffekt av kuren er at penis har blitt mer enn dobbelt så stor i slapp tilstand og mellom 3 og 5 cm lengre når den er erigert. Jeg har ikke sett at dette er beskrevet noen steder og lurer på om flere har samme opplevelse?

:cool:

Ignite 16-08-11 16:36

Penis pleier å bli tynnere den også, men bieffekten er at den blir lengre -særlig hvis man har trollgener...

herregud 16-08-11 17:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av han-dy (Innlegg 1184768)

En bieffekt av kuren er at penis har blitt mer enn dobbelt så stor i slapp tilstand og mellom 3 og 5 cm lengre når den er erigert. Jeg har ikke sett at dette er beskrevet noen steder og lurer på om flere har samme opplevelse?

Sikkert pga at du har mistet fettet rundt penisen slik at den har kommet ordentlig frem, og kanskje bedre blodsirkulasjon pga vektreduksjonen bidrar litt også. Jeg har ikke målt selv, så jeg har ikke merket om den har blitt større, men kanskje... :cool:

herregud 16-08-11 17:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ellep (Innlegg 1184733)
WOW - litt av en nedgang......

Ja, fornøyd med den. Og det å ha holdt vekta på samme nivå ett års tid nå :)

plastbox 17-08-11 13:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ellep (Innlegg 1180848)
..stor overvekt med kvinner her.

Først må jeg få si: spektakulært ordvalg! :p Jeg liker å tro jeg er mann selv om jeg bare er midt i 20-åra. ^^

Bulldog 17-08-11 13:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av herregud (Innlegg 1184820)
Sikkert pga at du har mistet fettet rundt penisen slik at den har kommet ordentlig frem, og kanskje bedre blodsirkulasjon pga vektreduksjonen bidrar litt også. Jeg har ikke målt selv, så jeg har ikke merket om den har blitt større, men kanskje... :cool:

Oprah Winfrey sa visstnok på et program at penis blir større når man går ned i vekt, og dagen etter hadde treningssentere i hele USA rekordstor pågang av kvinner som ville melde på typene sine.

smgj 17-08-11 14:06

Jeg har ikke førstehåndskjennskap til saken, men en del påstår at penis blir større når det i realiteten er mindre mage som sperrer (mindre) for utsikten. :rolleyes:

Bulldog 17-08-11 14:18

Min har ihvertfall ikke vokst, og godt er det. Slitsomt å gå og snuble i den hele tiden.

plastbox 17-08-11 15:59

Står det ikke i nyeste revisjonen av Atkinsboka at penis kan vokse inntil en tomme fordi fettet over staken blir borte? Det er ikke veldig komplisert å fastslå at det er noe fett der, og da fett går av og på gjevnt (as per DNA osv.) vil overvektige ha mer fett der enn normal- eller undervektige. Kan ikke se for meg hvorfor en atlet med 4-5% kroppsfett skulle ha beholdt fettet der mens hele resten av kroppens reserver (bortsett fra hjerne og lever) er deffet bort. :p

chbbe 17-08-11 16:28

Mann her også.

oidia 17-08-11 22:08

En til :-)

Circameg 18-08-11 00:27

Er ikke mann, kun på jakt etter en :D

Ellep 18-08-11 10:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Circameg (Innlegg 1186122)
Er ikke mann, kun på jakt etter en :D

Her er det bare å velge........ :D

Utvalget er kanskje litt begrenset....
Ikke mange under XXL :)

siko123 18-08-11 14:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av han-dy (Innlegg 1184768)
Har et spørsmål som er litt delikat, men som vel egner seg i denne tråden - da jeg ikke har funnet noen annen som er egnet.

Jeg startet på ketosekur i vinter og fulgte Andersens råd helt slavisk og etter drøye tre måneder var vekten redusert fra litt over 100 kg til 75 kg og BMI gikk fra 32 til 23.

har opplevd noe lignende selv også, ikke så merket så mye ved slapp penis, men den har blitt ett par cm lengre i erigert tilstand, men kan godt vokse litt til ^^

krod 18-08-11 21:47

mann her og.

skriver ikke så mye her dog, som andre har vært inne på er det vel mest kvinnetråder her.. og av en eller annen grunn så blir det voldsomt lett krangling om menn blander seg inn med sine faktaorienterte innlegg i kvinners ofte mer følelsesorienterte tråder, og jeg synes egentlig det er nok krangling som det er her inne..

dette med penis har ikke jeg merket noen forskjell på. har gått ned ca 30 kg. men det er vel ikke akkurat der jeg har mest fett heller..

Imp 18-08-11 23:19

MYE mer menn her enn hva man får inntrykk av når man skravler. Hyggelig det! Når det er overvekt av kvinner (jepp, måtte bare kopiere den der) så blir det ekstra hyggelig med noen menn tilstede. Da lyser vi opp og blir blide. Snakker av erfaring, for slik er det på jobben min. ;)

Lava 18-08-11 23:40

Jeg tror det er bra om dere MENN kommenterer og svarer i diverse tråder!
Blir mye "manne-hat" noen ganger... og vi damer vil faktisk ha deres input, selv om det kanskje ikke virker sånn alltid :D

Så, dere må bare komme dere på tråden, evt starte nye tråder og bli bedre kjent. Og kanskje melde dere på treffet i Oslo 1. oktober??

langaard 19-08-11 00:07

Ja, min mann er også her!:)

Ellep 19-08-11 08:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av plastbox (Innlegg 1185648)
Først må jeg få si: spektakulært ordvalg! :p Jeg liker å tro jeg er mann selv om jeg bare er midt i 20-åra. ^^

Jeps, var meget fornøyd med ordspillet, tok lang tid før noen oppdaget det :D

Ellep 19-08-11 08:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1187031)
Ja, min mann er også her!:)

Hei
Håper dette var en fleip, hvis ikke, er dette innlegget ganske illustrerende for hvor mye mere kvinner kontra menn skriver her inne......

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.