![]() |
Sv: Iherb
Navitas er det besteste merket. I'm in løøøv! Råkakaoen deres er knall! Jeg må snart sende inn en ny bestilling.
|
Sitat:
|
Hvilken sort erythritol bestiller dere? Syntes det så ut til å være mye forskjellig der, og litt karbs i, eller er det sånne man kan trekke bort? skjønner ikke helt det der jeg dah :/
|
Sitat:
Det er jo 100 karbohydrater per 100 gram i Sukrin også, men 0 GI. Så regner med at det er samme greia med Now Foods sin...? |
Åååå, jeg elsker IHERB jeg og..Jeg er egentlig grønn når det kommer til slikt, men dette klarte faktisk selv jeg å registrere meg inn på -helt alene :) Har handlet derfra i over 6 mnd nå regelmessig, lavkarbo produkter og hudpleie, hårpleie, sjokolade, osv...
Stort sett velger jeg DHL, men har også valgt international airmail ved noen anledninger.. Ser ann litt hvor fort jeg trenger ting! Har alltid vært hjemme når de leverer, følger med på sporingen så den dagen det står at pakken er i budbilen -ja da er det bare å være hjemme :) Hva jeg skal bestille har jeg faktisk snappet opp fra blogger og her inne jeg.. Bare man leter litt så kommer man inn i det :) |
Iherb er så genialt. Konge at den lagrer alt. Klikk, kjøp, vent og nyyyt. Hoho
Venter på to pakker nå, en dhl og en post. Lyst på en til, men hva skal jeg kjøpe? |
Hmmm, må nesten prøve dette. Er det noen som har bestillt Bourbon vanilje pulver derfra? Prøver å søke men det kommer opp så mye:confused:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Frøy: Jeg fikk porto til å bli 12 NOK...når jeg beregnet porto, og det er jammen levelig for godsakene! |
Sitat:
|
ELSKER Iherb :) Hvis noen av dere bestiller for første gang, kan dere bruke rabattkoden min å få 5$ i rabatt! :) :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47. |