Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Iherb (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46840)

Iset 13-08-11 00:31

Sv: Iherb

Navitas er det besteste merket. I'm in løøøv! Råkakaoen deres er knall! Jeg må snart sende inn en ny bestilling.

drizella 13-08-11 11:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 1181548)
Jeg har bestilt Atkins sine shaker på iHerb med vanlig post som levering.....

Så rart? Jeg prøvde som sagt bare med en 4-pk, og det gikk ikke:( De er jo så gode, og praktiske å ha med seg på jobb...

Petra71 14-08-11 13:25

Hvilken sort erythritol bestiller dere? Syntes det så ut til å være mye forskjellig der, og litt karbs i, eller er det sånne man kan trekke bort? skjønner ikke helt det der jeg dah :/

Heba 15-08-11 17:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Petra71 (Innlegg 1182499)
Hvilken sort erythritol bestiller dere? Syntes det så ut til å være mye forskjellig der, og litt karbs i, eller er det sånne man kan trekke bort? skjønner ikke helt det der jeg dah :/

Jeg bruker denne!

Det er jo 100 karbohydrater per 100 gram i Sukrin også, men 0 GI. Så regner med at det er samme greia med Now Foods sin...?

Lissi80 15-08-11 18:16

Åååå, jeg elsker IHERB jeg og..Jeg er egentlig grønn når det kommer til slikt, men dette klarte faktisk selv jeg å registrere meg inn på -helt alene :) Har handlet derfra i over 6 mnd nå regelmessig, lavkarbo produkter og hudpleie, hårpleie, sjokolade, osv...

Stort sett velger jeg DHL, men har også valgt international airmail ved noen anledninger.. Ser ann litt hvor fort jeg trenger ting! Har alltid vært hjemme når de leverer, følger med på sporingen så den dagen det står at pakken er i budbilen -ja da er det bare å være hjemme :)

Hva jeg skal bestille har jeg faktisk snappet opp fra blogger og her inne jeg.. Bare man leter litt så kommer man inn i det :)

marjusen 15-08-11 20:45

Iherb er så genialt. Konge at den lagrer alt. Klikk, kjøp, vent og nyyyt. Hoho
Venter på to pakker nå, en dhl og en post.

Lyst på en til, men hva skal jeg kjøpe?

komatøs 15-08-11 22:08

Hmmm, må nesten prøve dette. Er det noen som har bestillt Bourbon vanilje pulver derfra? Prøver å søke men det kommer opp så mye:confused:

Iset 19-08-11 12:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av komatøs (Innlegg 1183939)
Hmmm, må nesten prøve dette. Er det noen som har bestillt Bourbon vanilje pulver derfra? Prøver å søke men det kommer opp så mye:confused:

Jeg tror faktisk ikke de har det, dessverre. Men jeg bestiller rent vaniljepulver herfra, det er sinnssykt billig!! Et lite glass på 10 gram koster rundt 60-70 kroner i butikkene her, der får du 125 gram til 150 kroner! Jeg fikk nettopp en pakke i posten. Deilig, sort, rent Madagaskar-vaniljepulver. Jeg bestiller alltid vaniljen min derfra heretter. :love:

Huldr 19-08-11 12:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 1187342)
Jeg tror faktisk ikke de har det, dessverre. Men jeg bestiller rent vaniljepulver herfra, det er sinnssykt billig!! Et lite glass på 10 gram koster rundt 60-70 kroner i butikkene her, der får du 125 gram til 150 kroner! Jeg fikk nettopp en pakke i posten. Deilig, sort, rent Madagaskar-vaniljepulver. Jeg bestiller alltid vaniljen min derfra heretter. :love:

Jeg kikket på den siden, det står at de har økt portoen til Norge til £6.5 for kilospakker. Blir portoen så høy på bare vaniljepulveret også, eller er det mindre porto på lettere pakker?

komatøs 28-08-11 18:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 1187342)

Huh, det var jo faktisk billig, men må sjekke portoen. Takker for tips:D
Frøy: Jeg fikk porto til å bli 12 NOK...når jeg beregnet porto, og det er jammen levelig for godsakene!

marjusen 28-08-11 19:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av komatøs (Innlegg 1194187)
Huh, det var jo faktisk billig, men må sjekke portoen. Takker for tips:D

Står dem tar 17 kroner i frakt

Tonjenic 13-03-12 00:53

ELSKER Iherb :) Hvis noen av dere bestiller for første gang, kan dere bruke rabattkoden min å få 5$ i rabatt! :) :)

Charlott 13-03-12 01:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tonjenic (Innlegg 1314730)
ELSKER Iherb :) Hvis noen av dere bestiller for første gang, kan dere bruke rabattkoden min å få 5$ i rabatt! :) :)

Slike rabattkoder er ikke lov å legge ut :o

Cassiopeia 13-03-12 15:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 1314746)
Slike rabattkoder er ikke lov å legge ut :o

Slette rabattkoden i sitatet ditt, kanskje?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.