![]() |
Sv: Pupper og lavkarbo
Menn liker pupper ja, det er sikkert. Det starter veldig tidlig også. :lol:
Mine har IKKE krympet. :snurt: Fra 80/85 D/DD til 70G!! :hylgrine: |
A cup, herlig. Slipper bh.
|
Sitat:
Trenger ikke være særlig fasinert av den av den av den grunn. Har enda tilgode å høre noen jenter som syns helt nakne menn er mer sexy enn litt påkledd :o |
Sitat:
Mine har også krympa... :mad: |
Det er dessverre ikke mulig å punktslanke seg, kroppen fjerner fett fra der den vil selv, litt avhengig av din biologi, men stort sett over det hele. Å beholde bryststørrelsen er ca like vanskelig som å fjerne mest magefett...
Derimot er det jo veldig bra at vi på lavkarbo har mye mindre sjanse for muskelsvinn, siden vi ikke sulter kroppen for proteiner :) Så det du har av annet vev vil jo holde seg rimelig bra, sammenliknet med de som spiser for lite. Det er nok ingen ulempe! |
Overskriften var bedre enn tråden ;)
|
Sitat:
Stemmer det :D |
Sitat:
|
Etter svangerskap nr 2 fikk jeg enorme pupper. Enorme for meg i hvertfall siden jeg hadde a før svangerskapet. Og nå etter å nesten å ha holdt på med lavkarbo i 6 måneder synes jeg nesten de er større. Men siden jeg har godt ned så mye ser det helt teit ut nesten som silikon pupper. De presses jo ut av klærne. Er foressten 70 E.
|
Mine er fortsatt STORE, men har godt ned rundt omkretsen. Bruker forøvring en H-cup.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men du har rett i at 70G er mindre enn 85E, 85E ville vel tilsvart til 70H. |
Sitat:
|
Det fettet som kom sist på går først av. Hos meg gikk "ovre bildekk" deretter "nedre bildekk" og nå samtidigt som støtfangeren bak minker går jammen meg de fremre og...
Finnes jo damer med DE flotte "øynene" med ett midtparti som ei synål, men heldigvis er vi forskjellige. For min del er jeg bare glad de blir mindre. De har aldri vært digre, men når klærene henger derfra og ned ser man liksom ikke noe mindre ut. Pupper er deilig og pupper er flott, klarer meg godt selv om det til slutt blir litt smått! |
Sitat:
Sitat:
Jeg har søkt, men har ikke fått noe svar ennå.....:( |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |