Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Melder meg ut av 30+ klubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46244)

fettnurket 26-07-11 16:39

Sv: Melder meg ut av 30+ klubben

Wow, gratulerer med imponerende nedgang! :D

stormann 26-07-11 17:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 1168448)
Wow, gratulerer med imponerende nedgang! :D

Takk i like måte. Ser at du har hatt en fantastisk fremgang. Hva har din hemmelighet vert? :)

fettnurket 26-07-11 20:45

Til stormann: Jeg gikk på Ketolyse to måneder i fjor og raste ned 15 kilo. Etter det ble det masse kaos med flytting og alt som følger med, så ketolysen ble lagt på hyllen til fordel for litt vanlig sunn fornuft der jeg begrenset karbo-inntaket. Den fornuften i kombinasjon med en magesekk som hadde krympet noe enormt og mangel på søtsug, så forsvant 9 kilo til helt av seg selv på bare noen måneder- uten at jeg merket det! :flau:

Men nå skal jeg løfte meg i nakken igjen og kvitte meg med minst 10 kilo til, helst 20 kilo, før jeg begynner å bli nogenlunde fornøyd og kan finne min trivselsvekt. :)

stormann 26-07-11 20:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 1168533)
Til stormann: Jeg gikk på Ketolyse to måneder i fjor og raste ned 15 kilo. Etter det ble det masse kaos med flytting og alt som følger med, så ketolysen ble lagt på hyllen til fordel for litt vanlig sunn fornuft der jeg begrenset karbo-inntaket. Den fornuften i kombinasjon med en magesekk som hadde krympet noe enormt og mangel på søtsug, så forsvant 9 kilo til helt av seg selv på bare noen måneder- uten at jeg merket det! :flau:

Men nå skal jeg løfte meg i nakken igjen og kvitte meg med minst 10 kilo til, helst 20 kilo, før jeg begynner å bli nogenlunde fornøyd og kan finne min trivselsvekt. :)

Det er imponerende å se hvordan du og mange får fremgang :) Jeg, som er helt ny, må bare stå på for å få dette til for min egen del.

fettnurket 26-07-11 21:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stormann (Innlegg 1168535)
Det er imponerende å se hvordan du og mange får fremgang :) Jeg, som er helt ny, må bare stå på for å få dette til for min egen del.

Bare heng i, plutselig så får du kjempe-fremgang, og så bremser det litt, så løsner det litt igjen. Det går gjerne litt i rykk og napp, men så lenge man har fokus på stien man går og destinasjonen, så kommer man hvertfall frem en gang. :liste:

Det skulle være nok av tips på dette forumet til å få deg til å rase ned før du vet ordet av det. :) Jeg merket stor forskjell med en gang jeg trente lenge og moderat, det nyttet ikke med sånne heftige treningsøkter. Jeg svømte en time eller to, evt gikk en laaaaaang tur, dro i stallen og jobbet med masse praktisk, osv. Det fikk jaggu gang på ting, uten at man trenger å slite seg ut og svette kuler av den grunn. :) Og et stort glass vann før hvert måltid, en proteinshake til lunch og mest mulig fett til alle andre måltider. :)

ruslepølsa 27-07-11 08:42

Sukk det straffer seg å ta en kose "kveld" merker jeg.
Koste meg ned masse sushi fredag kveld.(skikkelig sushi med ris og alt).(samt litt annet snopp).
Dette kostet meg denne ukes nedgang ja.
Får vel legge inn neste nivås trenings gir denne uken da.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.