![]() |
Sv: Melder meg ut av 30+ klubben
Wow, gratulerer med imponerende nedgang! :D
|
Sitat:
|
Til stormann: Jeg gikk på Ketolyse to måneder i fjor og raste ned 15 kilo. Etter det ble det masse kaos med flytting og alt som følger med, så ketolysen ble lagt på hyllen til fordel for litt vanlig sunn fornuft der jeg begrenset karbo-inntaket. Den fornuften i kombinasjon med en magesekk som hadde krympet noe enormt og mangel på søtsug, så forsvant 9 kilo til helt av seg selv på bare noen måneder- uten at jeg merket det! :flau:
Men nå skal jeg løfte meg i nakken igjen og kvitte meg med minst 10 kilo til, helst 20 kilo, før jeg begynner å bli nogenlunde fornøyd og kan finne min trivselsvekt. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Det skulle være nok av tips på dette forumet til å få deg til å rase ned før du vet ordet av det. :) Jeg merket stor forskjell med en gang jeg trente lenge og moderat, det nyttet ikke med sånne heftige treningsøkter. Jeg svømte en time eller to, evt gikk en laaaaaang tur, dro i stallen og jobbet med masse praktisk, osv. Det fikk jaggu gang på ting, uten at man trenger å slite seg ut og svette kuler av den grunn. :) Og et stort glass vann før hvert måltid, en proteinshake til lunch og mest mulig fett til alle andre måltider. :) |
Sukk det straffer seg å ta en kose "kveld" merker jeg.
Koste meg ned masse sushi fredag kveld.(skikkelig sushi med ris og alt).(samt litt annet snopp). Dette kostet meg denne ukes nedgang ja. Får vel legge inn neste nivås trenings gir denne uken da. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07. |