![]() |
Sv: Skal - skal ikke på lavkarbo?
Sitat:
Lykke til uansett hva du bestemmer deg for men jeg tror du MÅ bare bli enig med deg selv hva du vil også må du bare gjennomføre det. |
Jeg tror du kanskje er en smule sukkeravhenging...? :p (potetgull + salt lakris = karbohydrater = sukker).
Når du leser om andre her inne som mister suget etter noe godt, så kan det være vanskelig å tro, men de aller fleste gjør faktisk det. :) De første dagene/uken er tøffest for da skriker kroppen etter karbohydrater. Klarer du å komme over den kneika vil du merke at behovet for å finne noe godt på kjøkkenet om kvelden blir borte. Kors på halsen - helt sant. :ja: Jeg stemmer for å kjøre på med Hexeberg og LCHF! :heia_ |
Sitat:
Han har forøvrig gitt ut en bok, (google er din venn, om du ikke har ICE som meg :p ), kan kanskje være av interesse? Om ikke annet er det jo litt arig å se at gamle "må fylle opp karbo-lagrene før prestasjon"-mytene nå avlives :D |
Du kan jo forsøke en egenkomponert variant - bare du ikke lar det være unnskyldning for å skeie ut hele tiden.
|
Sitat:
|
Hei,
Jeg har lest meg gjennom alle spørsmål og svar og er imponert over hvor generøs dere er med informasjon, erfaringer, og sysnspunkt. Jeg får bekreftelse på egne erfaringer (tre uker lang erfaring med lavkarbo) og svar på ting jeg enda ikke selv har opplevd men lurt på. Tusen takk! Anne Marie |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57. |