![]() |
Sv: Bacon/tørrfisk
Ikke verst.
Jeg gir 8 av 10 poeng. :heia: |
Jeg aner ikke hva jeg gjør galt i såfall, jeg liker ikke grønnsaker:) Er det noe annet galt?
|
Sitat:
Si meg, hva er det du egentlig spiser i løpet av en dag? |
ups dobbelpost. Jeg spiser 100g bacon, linfrøbrød med ost på(2 karbs), kylling/hamburger/linfrøbrød til middag, baconsnacks som variasjon. rømmegrøt. alt som ikke har carbs. jeg må ha litt tyggis innimellom og litervis med vann. Lagde proteingrøt men det orker jeg ikke mer av. har spist 2 krokanis med sjokolade så langt. Tenkte å lage vafler til lunsj i dag, men går visst på linfrøposen min her.
|
Hva med krokanis i vaffel? Funker bra. :ja:
|
Ssssjjjj, nå fikk jeg lyst på krokanis. Og vaffel :sikle:
*Løpe fort ut av tråden* |
Er det ikke carbs i krokan? elsker krokan. Om ikke blir det i tilfelle en 2 liter i løpet av uka og vafler hele dagen. Som dere ser er jeg en evig optimist.
|
Sitat:
Da har du en lavkarbovariant av junk food som gjør deg mett :) Du kan tilogmed kjøpe den en boks med Fjordland ferdig peppersaus og tømme over sellerirota :) Eller biffstrimler, litt løk, kanskje noen få tynne strimler med brokkoli, paprika, squash, sopp? Stek i godt med meierismør, krydre godt og tøm over litt fløte. Da kan du få lurt inn litt grønnsaker, bra med fett og mye god smak :) |
Ja hva heter meierismør, jeg la på litt vita hjertego alt vi har i hus, og massevis av smårettbacon, men jeg orker ikke mer karbonade(jeg orker ikke vanlig kjøtt, untatt kylling). Glemte seff tilbehør. Gimme some waffles.
|
Sitat:
|
Fint, husker den nå. Jeg har ikke spist det siden jeg var 5(25 år siden).
Hvor kjøper man sånne stix, jeg må få testet om jeg kommer meg ned i vekt eller ikke:P Blir vafler til lunch idag og om jeg får til iskremen(usikker på om det er noe feil i iskremboksen i butikken?), og kylling til middag om jeg kommer meg avsted. Jeg ligger visst på 1500-2100 kcal med snax. 0.25g karb om jeg får tak i lowcarb iskrem. |
|
Argh oppdaget at atkins er en lavkalorikur også, er visst bare å glemme det. Hvilken kur kan man spise så mange kalorier som du må ha for å spise bra? Jeg trodde at fett forbrant fett?
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3813 eller er bare fettfasten noe man trenger på slutten av dietten? Jeg orker ikke spise mindre. Viser bare hvor lite man skal stole på rykter. |
Fettfaste er en kriseløsning for folk som har holdt på lenge og stått stille lenge:) Ligner ikke så veldig på vanlig Atkins egentlig.
|
Atkins er IKKE lavkalorikur, der har du nok misforstått :) Du skal spise når du er sulten til du er behagelig mett :)
|
flott. sjekk ut http://www.youtube.com/watch?v=cJQb2odpjkk Rømmeis. Kutte ut sukkeret håper jeg funker? Så bytter jeg vaniljestang med krokan, blir kanskje smoothie istedet:p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
ble nøttepose i isen og yoghurt i vaflene, ble litt lite rømme, men da måtte jeg ha mer egg i. Så brukte jeg miksmastern på rømmen, men vi får håpe is er is.
|
Sitat:
|
Fra forumhttp://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12950. Kjørte med skogsbæryoghurt også, men ble litt for lite egg så måtte hive halvparten, tilførte egg direkte så ble den nice på slutten. Så hadde jeg litt nøtter i.
Smaker godt, men ble litt løs. |
Sitat:
Tror dette er en av vaffeloppskriftene jeg ikke har forsøkt enda, får teste :p |
ja kjæresten hev innpå vogna med yoghurt og chips og for lite rømme:P
13g carbs er ikke allverden. |
Jeg blir litt forvirret av deg... Noen ganger virker du som å virkelig å ha teket på lavkarbo, andre ganger virker du som om du bedriver gjøn med hele lavkarbo.. Er du seriøs eller kjeder du deg bare?
Hvordan skal jeg tolke deg?? Du VET jo at krokan er sukker, du VET jo at napoleonskake er sukker, du VET jo at yoghurt ikke er helt ok. Eller gjør du ikke? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41. |