![]() |
Sv: Jeg elsker max hamburger!!!
Sitat:
her er hjemmesiden dems, der står det at de har low carb burgeren i norge også :D står også næringsinnhold på det meste av det de tilbyr :D |
Sv: Jeg elsker max hamburger!
Sitat:
Hadde aldri i verden giddi å gått innom der, men gjett om jeg skal innom der neste gang'a! Oh yes! (i morgen kanskje) Tusen takk for nyttig tips!!! Ha en strålende kveld! |
Høres snadder ut! er det grillsmak av kjøttet? noen som forresten vet hvordan fedon burger king sin burger er? går jo ann en sjelden gang, og bare spise ene delen av brødet:rolleyes:
|
åååååå.. Jeg har sittet mange ganger på kafeen ved siden av MAX og slurpa på en kopp kaffe mens de andre spiser boller og kaker.. makan.. Neste gang skal vi spise burger på Nordby! ;)
|
Bekrefter at det er low carb menu på MAX i Oslo - spiste en forrige helg. :)
|
Noen ganger er det überdigg med en skikkelig junk-burger! At den er lowcarb er jo ekstra hyggelig :D Så er det litt deilig å bare kunne gå inn på en burgersjappe og bestille rett fra menyen, ukomplisert og enkelt :)
|
Sitat:
Jeg skjønner godt at folk ikke liker å styre og mase med bestillinger på restaurant og cafe og sånn, jeg liker det ikke så godt jeg heller, men nå har jeg mange erfaringer som forteller at jevnt de fleste prøver så godt de kan å gi meg akkurat den maten jeg spør etter - ingen sure miner eller gretne blikk bare fordi man har litt sære ønsker, altså. :) |
Det går jo an en og annen gang å skeie ut, enten det er en low carb hamburger eller det er spare ribs.
Idag har vi hatt hamburgere til middag, med sesambrød, tekaker og grove vita-rundstk (bare mannen min som spiste dem). Hadde kalkunburgere, lakseburger, tulip hamburger og chili-hamburger (opprydding i fryseren). Det ble ganske variert mat, for å si det slik.:p Laga coleslaw til, hadde også aioli, tomater, paprika og salatblad. |
Ja, det er gammelt nytt, men er sikkert mange her inne som ikke viste om det, så er fint at det kommer opp innimellom.
Selv syns jeg ikke det er noe problem å gå på resturanter generelt, men har man unger som vil ha den type burger eller vil på en pizzasjappe er det ikke lett å finne noe alternativ der (annet enn salat). |
Samboeren min var der i går. Burgeren var god synes han, men de kunne ha tatt seg bryet med å lage et lavkarbo-hamburgerbrød. Dessuten fikk han servert Pommes frites til (!!).
|
Hehe, det med pommes var nok bare en glipp. På max velger man selv sideorderen og hvil man ikke sier fra får man automatisk pommes!
|
Var på MAX på Nordby og skulle bestille denne menyen nå i kveld. Jeg så den inneholdt tomater og løk, så det var greit nok, men da jeg spurte hvor mye karbohydrater det var i dressingen, ble guttungen i kassa litt opprådd, og sprang for å hente sjefen sin. De kommer tilbake med en perm som de bladde i mens de diskuterte frem og tilbake. Det endte med at jeg ble flau, og sa jeg droppet dressingen. Det kan være mye sukker i svenske dressinger, og jeg vil vite hva jeg får i meg. Burgeren smakte godt, men jeg ble jo litt skuffet over at jeg satte i gang slik ståhei bak disken. Det er jo nettopp det man regner med å unngå når man finner et lavkarbomåltid. Uansett, burgeren var saftig og god, salaten sprø, og jeg kommer garantert til å spise der igjen. Uten dressing..:D
|
I følge oversikten http://www.max.se/naringsvarden.aspx
er det 6,6g karbo pr porsjon i hele burgeren, så det er trolig ikke hysteriske mengder sukker i dressingen... |
Sitat:
|
Så fantastisk! Dette var nytt for meg :) Er under en mnd siden Max startet opp i Oslo, så veldig gammelt nytt er det neppe, om man ikke er ein globetrottar :cool:
Har ingen store problemer med å være "sær" på restaurant og be om spesialmat, men det er ganske fint å kunne gå inn og bestille noe de faktisk har på menyen! Særlig når jeg har med meg datteren min på 9 år, som får med seg det meste. Hun liker ikke så godt at vi spiser forskjellig mat. Denne hamburgeren skal jeg prøve i dag :D |
Sitat:
Uansett, deilig av og til at det ikke blir noe "ekstra". |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12. |