![]() |
Sv: Ny her
Skaff deg ketolyse boka. Der står alt du lurer på. Kunnskap er helt nødvendig når du skal ned så mye. Sett deg delmål underveis og når det gjelder sluttmålet - vær realistisk. Ikke sikkert kroppen blir som før to graviditeter igjen.
|
Sitat:
|
Tusen takk for råd:) ja det er en lang vei og gå, jeg har akkurat sotte meg inn i hva jeg kan spise og ikke..masse fett, lite karbo..sant? så i dag ble det blomkålgrateng 3 karb, og 4-5 % fett, med litt laks oppi. Var kjempe godt faktisk..
hm..nå skal jo jeg mye ned da, så jeg tenker av og til på hjelpemidler. Må nesten spørre da jeg er nesten helt grønn på slankemidler. Har vært bort i en del, men det har vært lite virkning eller ingenting...med andre ord bort kastet penger. Jeg skal ned 50-55 kilo, så da tenker jeg litt slankemidler underveis også. Men selvfølgelig, lav karbo og omlegging av kost er uten tvil den beste slanke metoden;) |
når har jeg vært 3 -4 dager på lavkarbo, og kroppen min reagerer allerede. Er begynt å bli litt dårlig i magen og slikt, opplevde dere det også da dere la om kosten?? er ikke så veldig merkbart da, men kjenner det litt..
Endelig er jeg på rett spor igjen, håper jeg klarer holde meg der også:) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31. |