![]() |
Sv: I love atkins sjokoladebar!
Heller Atkins barer enn Firkløver, Crispo, Melkesjokolade osv osv.....
(Sjekker iHerb....) |
Hei hei jeg lurte på hvordan er det med de shakene? De så litt interessante ut hvor for man tak i de? Går det ann å få de fra iherb? Tenker da mest på vekten jeg da.
|
Sitat:
|
Jeg har bestilt Atkins-shaker fra iherb, og den med sjokolade var alldeles nydelig! Syntes nesten den smakte som sjokoladepudding. :)
Den med jordbær er og veldig god. Den har jeg blandet med frossne bær, og da smaker den fantastisk! Anbefales. :) |
Tami, jeg er så totalt uenig med deg hva angår peanut butter cups! For meg er de nærmest perfeksjon. Ah, for en magisk blanding av søtt og salt :) I går spiste jeg for første gang crispt milk chocolate-greien, den var også helt magisk. Smaker akkurat som crispo jo! Mmmmm.. Nei, det er ingen fare hvis man nå og da skulle bli litt godtesyk. Venter på at iHerb skal få inn mer på lager, men frykter at de kommer til å gå fort unna hvis jeg har dem tilgjengelig i skapet...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
http://www.klikk.no/helse/dinkost/te...icle641975.ece Her er crispy milk chocolate-greien.. Jeg fant den på Lerøy i Bergen.. Smaker akkurat som sjokolade.. Må forresten nevne hvor teit klikk.no sin bedømmelse av baren er.. "Mye fett" "lite fiber" -- Tydelig at de ikke vet hva atkins år ut på.. I tillegg er jo denne baren ikke ment som en måltidserstatter, men som "godteri" (jf. "Endulge")
|
Mithila: Det går helt sikkert an! Sikkert lettest hvis du fryser ned små kuler av peanøttsmør og så dypper de i smeltet sjokolade.. Kanskje blande ut sjokoladen med litt fløte og litt smør og kanskje litt søtning.. Så blir det mindre karber og litt mer søtt..
|
Jeg er også veldig glad i atkins barene. :)
|
Sitat:
|
Vet at noen styrer unna ALT når de går på lavkarbo men for meg blir det som å vente på en sprekk. Nå har jeg noe å kose meg med i helgene. Det gjør at ting blir lettere. Også går jeg fra ekstrem fedme til normal vekt samtidig;)
|
Sitat:
Blir så glad hver gang jeg leser om lykkelige mennesker som lever på lavkarbo :) Veldig bra at du har funnet din perfekte erstatning for karbo godteri. Vi må alle ha oss litt ekstra kos innimellom. Jeg var litt engstelig for sukkerfrie produkter til å begynne med men nå koser jeg meg innimellom og ser at jeg fremdeles går ned i vekt. Livet er herlig :) |
Sitat:
100 ganger bedre :) Smaker skikkelig sjokolade |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Dessuten synes jeg den er RÅdyr - 21,90 eller noe slikt tror jeg det var jeg betalte i går, og den veier vel ikke stort? 30 gram, kanskje? Er slett ikke flink til å anslå vekt og slikt, altså, så kan godt hende jeg er på bærtur... :lol: Ikke for det at Atkins-barene er stort billigere (her i Norge ihvertfall), men de er jo litt større da - 60 gram per bar til rundt 24 kroner, avhengig av hvor man kjøper dem. Nei, jeg er nå uansett glad på vegne av dem som har funnet en sukkerfri sjokolade de kan spise uten å bli dårlig i magen av - om det så er Sjokoladeprinsen, Cloetta, Atkins, Cavalier eller Sukkerfritt. ;) |
Sjokoladeprinsens er 50 gram.
Jeg reagerer veldig på Atkinssjokoladen (den er da bare 30 gram og enda dyrere, men barene er jo tyngre), så vi er alle forskjellige ;) |
Sitat:
|
Har nylig lagt min elsk på dem :D hazelnut crunch er min favoritt
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kan også lage den med andre smaker.. og ha i nøtter og masse godis :ja: |
Vi er jo som nevnt i tråden forskjellige,og jeg føler meg heldig som ikke reagerer med hverken magevondt,diare,oppblåsthet eller søtsug. Skal ha med meg syv barer til Kypros på fredag,der vi skal på all inclusive en uke. Når venner og familie gumser vanlig Sjoko og potetgull om kvelden,skal jeg nyte atkinsbaren min og salte mandler. Målet er at vekten skal stå stille på ferien,eller maks opp en halv kilo,i motsetning til opp fire kilo,som var realiteten før.
Og jeg må få kommentere prisen. Noenogtjue kroner for lørdagsgodt er billig! Brukte over hundre kroner da jeg spiste høykarbo.... |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
God ferie forresten. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48. |