![]() |
Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?
Sitat:
|
Jeg fatter ikke hvorfor du tror vi er interessert i det her på dette forumet? LAVKARBOFORUM? Er du her for å frelse oss eller? Finn deg et høykarboforum eller noe sånt..... :/
Det blir som å gå inn i ei kristen kirke og få dem til å bli muslimer.. doh. Vi som er her er mer enn fornøyde nok med våre valg, uten at duster som deg kommer og skal "redde" oss ;) |
Sitat:
Jeg spiser minst 3000 kalorier, noenganger 5000 om jeg trener masse. Varierer helt http://spaz.ca/cronometer/ Kanon program, kan bruke det til deres kost også. Gratis og helt supert |
Sitat:
bruk det å regn så ser du |
Sitat:
|
Og du tror ikke vi har evner nok til å google eller lete etter andre forum om det er noe vi lurer på altså?? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Edit: Hvorfor gidder jeg egentlig? Håpløs sak. |
Kan du fortelle meg hva det er jeg går glipp av som ikke spiser loff, sukker, pasta og ris og sånt??
:> Kan ikke skjønne at rent kjøtt og grønnsaker kan være så skadelig? :) Kroppen min har aldri hatt det bedre enn nå. gått ned 30 kg. Alle leververdier og blodprøver er bedre, og huden min har det supert. Eneste jeg har oppdaget er at jeg mister litt hår, og det er fordi jeg slanker meg, ikke fordi det er lavkarbo... Har aldri spist så mye grønnsaker som jeg spiser nå, Jeg har null søtsug, jeg sover bedre, jeg er ikke oppblåst, jeg er kvitt hudsykdommer, jeg har ingen hodepine.. Need I say more? HVORFOR SKAL JEG BYTTE?? |
Sitat:
max 10% av kalorier fra fett. Det gir rom for noe, noe nøtter, avocado etc. Men ikke mer enn 10% av kaloriene til sammen med det andre |
Vennen din?? Ærlig talt..
Ikke snakk til meg som om jeg er en 3-åring da :p Du vil opplyse? Du tror ikke vi som er her klarer å opplyse om ting og tang, eller at folk klarer å google seg til ting selv? Makan så evneveik du tror vi er her inne da.. :p |
Sitat:
Først må du lese posten min pga jeg sier at du IKKE SKAL spise dette. Brun ris er bra ikke det andre. Fullkorns pasta er ok men ikke optimalt pga det er som regel aldri 100% fullkorn. Har jeg sagt at grønnsaker er dårlig? vær så snill å les hva jeg skriver før du spør spørsmål VENNEN MIN, DU SKAL IKKE BYTTE DA. Hør på hva jeg sier, jeg vil ikke at noen skal bytte. Jeg vil bare opplyse og kanskej de som sliter på lavkarbo kan ha nytte av dette slik jeg gjorde. Det synes jeg alle folk fortjener |
Sitat:
Vel du svarer jo som en 3 åring :) når du ikke har fått med deg at jeg ikke vil noen skal bytte, spesilt de som trives og har det bra. |
Det du kommer med er jo ikke normalt i det hele tatt..... Da er det bedre å spise grete roede enn det der du kommer med.. :D
Klart det er et sjokk det du kommer med, for du er jo riv ruskende gal jo :D Og vi som er her inne, og er fornøyd trenger vel ikke google etter andre måter å spise på? |
Sitat:
Som sagt jeg var her inne en god stund og holdt på lavkarbo i 4 år, hadde det aldri bra men fortsatte pga det var alltid noe å sette fingern på fra forskjellige lavkarbo folk så jeg måtte prøve alt som skulle rette opp feilen. Tilslutt måtte jeg gi opp å søke helt på nytt. Når jeg var her inne og gikk på lavkarbo visste jeg ikke om noen som hadde kurert diabetes, asthma, allergi, kreft osv. på høykarbo. Kanskje jeg levde i min egen lavkarbo boble, men kanskje gjør noen det her inne også da synes jeg de fortjener en sjangse å høre på dette så de slipper å møte veggen så mange ganger som jeg gjorde |
hvorfor holde på i 4 år med noe som du mener ikke funker? Jeg har vært på kurs med Kenn som du snakket om, og jeg er meget fornøyd i alle fall ;)
Det er mange her inne som har holdt på lenger enn deg og som har det meget bra. å legge om kosten er uansett vanskelig samme hvilken retning man velger. det å gå bort i fra det lette og enkle som man er vant til er et stort steg uansett. En kan ikke tro det er superlett å legge om kosten uansett hva man gjør. En må ville og orke å gjøre en innsats for å få det til! Det er en grunn til at det er så mange overvektige der ute... |
Sitat:
Har grete roede kurert kreft, diabetes, asthma, allergi osv. ? hvis ja, da synes jeg det er verdt å prøve. Lavkarbo og kosthold generelt er ikke bare om vekt, det er om velvære å helse OG vekt. Det er en hel pakke. Finnes mange syke måter å gå ned i vekt på. Nei ikke google etter andre måter å spise på om dere er fornøyde, det er det jeg sier. Men mange her inne sliter kanskje og i stedenfor å få svaret ok du må øke fløte mengden eller fett kilden osv. så kan det være godt å høre om andre ting. Jeg nekter å tro at alle her inne har det perfekt. Dette er et forum for å hjelpe folk, folk som nettop har startet eller har lyst til å starte osv. Dette handler om sammarbeid. |
Det er et lavkarboforum, og ikke noe mer enn det ;)
|
Sitat:
Jeg vet om mange som har holdt på lenger enn meg som har det supert, men jeg vet om enda mer som har holdt på kortere og lengre som ikke hadde det bra. Det krever veldig mye å endre kosten, men har du store problemer er du villig til å gjøre hva som helst. Har du kreft f.eks så gjør du hva som helst for å bli frisk, har du 5 kilo for mye og thats it så driter du i det. Som sagt alle er forskjellige. Ja det er mange grunner til overvekt der ute, og jeg vedder livet midt på at det ikke skyldes for mye frukt, grønnsaker, ris og poteter |
Så du mener kostholdet ditt kan kurere kreft? haha :p
|
Sitat:
|
Du tror ikke folk har prøvd mye rart før de kom hit?? :) For å være ærlig tror jeg nok du gjør ting verre enn bedre for de som er usikre..
|
Sitat:
Det er mange som har kurert kreft med bare kosthold ja, trodde du hadde googlet dette? siden du visste alt |
Sitat:
Jeg vet ikke hva folk har prøvd. Jeg gikk fra standard norsk kost rett inn til lavkarbo |
Klarer ikke slutte å le. Håper latterkula går over snart, for jeg burde virkelig legge meg. Takk for underholdningen, Dydde.
Hæ hæ hæ hæææ.... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02. |