![]() |
Sv: Vegetarianer- går dette?
Sitat:
|
Sv: Vegetarianer - går dette?
Okey, nå føler jeg meg litt dum her... Er det noen som jeg om/og hvor det er en forstørrelses-knapp på Adobe-programmet jeg leser boken i? Måltidsplanen er skrevet i mini-skrift og jeg skjønner knapt hva det står :P
|
Sitat:
|
1 Vedlegg
Sånn:
|
Sitat:
|
Hmmm ... Kkker litt på faq-en, men finner ikke noe svar. Mulig du må trykke alt + (om du har pc) for å få opp et forstørrelsesglass. Ellers kan du jo prøve å åpne pdf-en i Acrobat, da.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hm, funket med ctrl +/-, men ikke med alt +/- i adobe reader i hvert fall. Men har ikke den andre som TS bruker. Hehe, snakk om digresjon mtp hva tråden egentlig handler om;)
|
Sitat:
|
Uff, jeg får det bare ikke til jeg :( Det går hverken med ctrl eller alt +. Ikke er det pdf-fil heller. Det var de penga rett i dass...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det har hele tiden vært en knapp øverst til høyre hvor man kan forstørre skriften, men problemet er at skriften liksom er på sitt største, og allikevel helt uklart og omtrent uleselig. Skjemaet ligger loddrett, og tenkte at jeg kunne rotere bildet (skjemaet er jo kopiert om et bilde), men det er ingen roteringsknapp noested. Google, Adobe-forum, osv. ingen som sier hvordan/om man kan gjøre det =/
Håper kanskje jeg kan få Atkins-boka i pdf-fil fra Lille Måne. |
Jeg ble litt nysgjerrig, og lasta det ned selv, pluss en free samlpe-bok. Den er det ingen problemer med å lese, men som du sier, det er kun to størrelser, og jeg finner heller ingen måte å rotere dokumentet på.
Veldig klønete ... :o Du burde absolutt maile Lille Måne, det er ikke sikkert de er klar over problemet en gang, for det må jo tydeligvis være noe galt med dokumentet! |
By the way: Quorn er ikke laget av soya, men av sopp. Rikt på protein, men veldig magert da. Sjekk link: http://www.quorn.no/Om-Quorn/
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kjempekjedelig at Lille Måne ikke svarer meg :( Har nå sendt to mail. Skulle gjerne lest måltidsplanene asap, da jeg skal til Italia på fredag, og liker å ha idéer om hva jeg kan spise der borte.
|
En ting til; jeg er jo faktisk normalvektig (BMI på 22). Er egentlig Atkins det beste for meg da, eller er Hexeberg eller noe andre bedre? (Målet mitt med kostholdsskifte er helsefordeler mtp. pcos. Har begynt å trene for å stramme opp kroppen. Vekt er ikke så farlig, men hadde ikke sagt nei til å gå ned 3-4 kg).
|
Atkins er ikke bare ketose. Det er null problem for deg å legge deg på et vedlikeholdsnivå! :)
Rart og dritt at de ikke svarer, da! Prøv å send en mail til Janmesi her på forumet, det er han som driver forlaget, og han er aktiv her, så vidt jeg vet! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10. |