![]() |
Sv: Togtråden !!!
Jeg er med! Har hatt litt mye karber i påska, men også litt mer bevegelse enn vanlig. Men opp 1,8 eller der omkring. Første stasjon for meg er -6,8 (ned til 95) før 4. juni. Da skal min kjære og jeg til Riga, og det hadde vært gøy å ha gjort en ordentlig innsats til da. Klarer jeg mer er jeg bare kjempe fornøyd.
Men siden jeg bor i Østfold er jeg glad det er Gerd og ikke NSB som skal drive dette toget, ellers hadde det fort blitt veldig mye forsinkelser for oss. |
2,8 kg ekstra som må bort,etter påsken, så jeg blir nok på toget en god stund!:oHevingen, skal til Riga en måneds tid etter deg, gleder meg og håper påskekiloene er borte til da:)
|
Hei
Jeg vil også være med. Jeg kom på på Lillestrøm stasjon, men første stopp er allerede til fredag. Da er det planlagt et utdrikningslag for meg som varer i 2 dager. |
Jeg er også med! Selv om jeg er vestlending og det ikke er så mange togstasjoner heromkring...
Jeg skeiet litt ut i påsken, men ikke så veldig mye. Har stått litt stille de siste ukene, så jeg skal på et skikkelig hardkjør nå frem til pinse og tur til Barcelona. 7 uker til turen, og jeg hadde håpet å være nede mot 80 da, som vil være 8,9 kg ned isåfall, men under 85 er også greit, tatt i betraktning at jeg nok må innfinne meg med at her i gården er det intet som raser av, det siger bare veldig veldig sakte av :( Så da har jeg to mål, et optimistisk og et kanskje litt mer realistisk: -9 kg eller -4 kg til pinse :) |
Sv: Togtråden!
Da kom jeg meg inn på toget jeg også! Herlig med et tog med så mange vennligsinnede mennesker med samme (reise)mål!
Heia oss alle sammen!! :heia: |
Sitat:
|
Denne togturen har begynt litt humpete for min del... 50gr. sukkerfri sjokolade + tre skeier softis til nå i dag. Har tro på at hullene avtar og at resten av turen går bra;)
|
"humpene" - ikke "hullene";)
|
Skynde meg å hoppe på jeg også mens det ennå er plass :D
http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/animasjoner/kjt11.gifMinus 3 kg til midten av juni hadde vært heeelt supert :heia: |
:heia:
Her har dagen gått greit hittils, litt lite mat, kanskje. Men vært veldig flink med vanndrikkingen :D |
Sitat:
|
Greid meg greit jeg også, så nå får jeg gjøre klar en boks med litt oss el. til å ta med på korøvelsen.
Viss ikke er det lett å finn kakefatet. |
Hjemme igjen etter en lang dag på jobben. Klarte fint å holde meg unna bursdagskaka på kantina (selv om det var lukket valnøtt...), og nå skal middagen lages: Sei stekt i masse smør og krydder, løk og purre, og så blomkål og brokkoli til (mulig jeg lager mos av det) :sikle:
Ha en fin ettermiddag, folkens. :) |
Heisann, hoppsann! Jeg vil gjerne være med på toget. Jeg er ikke noe tyngre enn før påska, men jeg skal ned 5 - 6 kg til 9. juni. Da skal jeg på Roxette konsert i Bergen :heia: Håper jeg klarer målet før 26. mai, som er neste oppfølgingsdag hos legen.
|
Koser meg på toget jeg:) Så får jeg være standhaftig og ikke gå av på møtet i kveld:rolleyes:
|
Veiet inn til 88,8 kg i dag :eek: - det er 4,6kg opp!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
Blir nok værende her på toget en stund jeg også gitt :cool: |
Jeg er med. :heia:
Tør ikke veie meg etter påsken, men håper det går fort av. Satser på Eurodietten, men i dag hadde jeg ingen tilgjengelig, så det har gått i skinke og egg og grønne gr.saker. :ja: |
1 Vedlegg
Etter gjentatte forsøk på å oppdatere tickeren for st.hans-utfordringen med den uheldige vektoppgangen, måtte jeg tilslutt sette start-vekt = dagens vekt.
Fikk bare ikke lov til å legge inn høyere nå-vekt enn start-vekt, da kom hele tiden meldingen Sitat:
|
Det er nok vann og går nok av med et svosj Grotingeling! Men ikke kjekt å se tallet på vekta likevel:( Håper du hadde en fin påske hvert fall!
|
Nå må ikke noen tro at jeg er en juksepave, men jeg lar tickeren min stå på den laveste vekta jeg har oppnådd.:D...gidder ikke justere den opp om jeg går opp et par kilo - jeg går jo ned igjen til det nivået som tickeren står på...sånn innimellom i alle fall..:p... Ting går opp og ned her i livet...og når jeg er så nære sluttvekt som det jeg er tar det nok ekstra lang tid..:o....Viktigeste for meg er at jeg spiser godt, ser at underhudsfettet smelter og at musklene vokser (uten at jeg gjør noe for det!!! ) Jeg liker plutselig togreiser likevel :D
I dag har jeg hittil spist to store sommerkoteletter og 20 gram 70% sjokolade + to store kopper kaffe med fløte til sjokoladen....Og det viktigste 1/3 liters boks med FLØTE.....:p Til kvelds Egg med majones + paprika... Grønsakene var slutt, men skal kjøpe nye i morgen...:o OG mer fløte....:rolleyes: |
Jeg justerer ikke opp tickeren min jeg heller, selv om jeg nå har lagt på meg ganske mye igjen.... den får heller lyse mot meg som en påminnelse om hva jeg kan få til! :D
|
Tut, tuuuuuuuuut, jeg vil være med å kjøre toooooog:ja:
Kilo er uinteressant da jeg ikke vil veie meg, men jeg har tre forskjellig buksestørrelser i skapet, og de delmål i seg selv. Tøft nok det:o Og Lava blir ikke i den hysjvogna hu vettu, Antoinette, hun kommer inn til oss andre før vi aner:D |
Da kommer toget til Fosen så jeg får være med ;) Første dag på toget for meg :)
|
Jeg vil værra med å kjøre tooooog! :heia:
Veide 76 kilo i morges! |
Så fantastiske passasjerer ! Helt rått !
Og så mange stasjoner ! Vi har jo deilige sovekupéer og faktisk også små togleiligeheter slik at man faktisk kan BO her. En stund :lol: Og spa-avdeling. Og diskotek. Og en egen zumbavogn med rockeringhjørne. Et par trimsykler ser jeg også. Og spinningvogna, da, - for de spesielt interesserte. Ellers kan man jo trimme ved å gå frem og tilbake gjennom hele toget, - et par ganger om dagen, kanskje? Og så er're fest HVER kveld. I vannvogna ! SKÅL, godtfolk ! Jeg har spist to frøknekkebrød med majones og salami i dag + middag: kjøttkaker i fløtesaus med litt løk og salat. Og et par buketter blomkål og brokkoli. Til kvelds blir det vel et par -tre skiver ost og salami. Og smør. Og majones. Det går så det uler, folkens ! :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37. |