![]() |
Sv: Eureka!
Sitat:
Prøver å begrense vin og lite-øl drikkingen også;) Stikkordet er nok: Være strengere med seg selv. I hvertfall hvis man har lyst å se resultater rimelig fort. Eller man kan spise litt av alt det jeg ramset opp, og gå ned veldig sent..Eller ikke gå ned:(:eek: |
Å nå ble jeg rent glad. :) Da er det kanskje håp for meg også da!
Over til rene råvarer fra og med i morgen! Takk for tips og flott at du deler med oss andre. Er nok flere som sliter med dette, spesielt i nybegynnerfasen. Er jo så mye å gå seg vill i av informasjon.. Jeg har spist sukkerfri sjokolade, baconcrisp og et par tyggiser (er faktisk helt avhengig.. :confused: ) Teit altså. (av meg). |
Veldig interessant link dette her.
Har bare et lite spørsmål: Der som sier dere kjenner at dere er i ketose: Hvordan føles det? |
Ja, ser hvor viktig det er med et forum som dette, der en kan finne tips og veiledning fra kloke hoder :) Følte meg så utrolig fortvilet da jeg oppdaget jeg hadde gått OPP igjen i vekt, og trodde jeg var alene om dette. Ble "glad" da jeg oppdaget at dette var et vanlig problem, og løsningen var enkel, kun rene varer og ikke noen form for erstatninger!! Synes det var litt tungt de første dagene, men OI så motivert jeg ble da jeg så vektnedgangen -1,5 kg på noen dager :D:D
Nå synes ikke jeg det er noe vanskelig å holde meg unna kunstig søtning eller annet rusk fordi jeg vet hvor hardt det straffer seg. Noe av poenget med dette er jo også å venne seg av med alt det "vonde" som har fått oss opp i vekt gjennom årene med, å da er det like greit å kutte helt ut synes nå jeg :) |
Jeg kjente jeg var i ketose fordi jeg ble så vanvittig varm og fikk en litt ekkel smak i munnen.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22. |