Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Klesbutikker i London/England (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42679)

kiril 06-04-11 16:52

Sv: Klesbutikker i London/England

må bare tipse om at evans ikke har så kjempe god kvalitet på klærne, heller ikke på skoene, jeg har lange føtter og brede så jeg kjøper alle skoene mine der, finner ingen andre som har til mine store føtter :o men både klær og sko ryker ganske fort, ser fort gammelt ut, og syntes bh fra der har rar form, spisse og får puppene til å peke utover ver sin side hehe

Sanney 06-04-11 17:01

M&S har god kvalitet, men koster deretter, for engelskmenn :p kjøpte en topakning med bh på M&S, billigste de hadde (150 kr for 2). Standard bommulls bh med spiler, uten dilldall. Og gud hvor deilige de er å ha på, selv om jeg tok en som var for stor..

damen som måler deg for bh størrelse var nemlig ikke der, og jeg visste ikke helt hvilken størrelse vi bruker her, fransk eller såkalt internasjonal.. skal over 2 uker i påska, så forhåpentligvis greier jeg å komme meg dit en dag måledamen er på jobb..

Maylinn26 06-04-11 18:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 1076716)
M&S har god kvalitet, men koster deretter, for engelskmenn :p kjøpte en topakning med bh på M&S, billigste de hadde (150 kr for 2). Standard bommulls bh med spiler, uten dilldall. Og gud hvor deilige de er å ha på, selv om jeg tok en som var for stor..

damen som måler deg for bh størrelse var nemlig ikke der, og jeg visste ikke helt hvilken størrelse vi bruker her, fransk eller såkalt internasjonal.. skal over 2 uker i påska, så forhåpentligvis greier jeg å komme meg dit en dag måledamen er på jobb..

150 kroner for 2 bher er jo dritbillig! Tror ikke jeg har funnet en god bh under 250 kroner...

kiril 06-04-11 20:37

kom på at ann summers har store str...undertøysbutikk og litt diverse

kiril 06-04-11 20:38

http://www.annsummers.com/webapp/wcs..._10001_Y_10210

di har litt andre småtterier og der ;)

<insert_scary_name_here> 06-04-11 23:01

Marks and spencer handlet jeg mye på da jeg var i London for noen år siden, da brukte jeg mellom 50 og 54. Fikk handlet en god del på salg.

Åååååååå, nå gleder jeg meg til å dra til London for å svi av pengene vi sparer hver måned - det endelige målet vårt er den turen! ü

LeneM 07-04-11 14:29

Etter å ha bodd 8 år i England har jeg lært en hovedregel ;)

Kvinnene der er både kortere, og størrelsene mindre i forhold til våre.
Ikke føl deg feitere bare fordi at du må opp en størrelse eller to,
vi er jo vikinger tross alt ;)

HappyMe 07-04-11 15:12

Det jeg også merker (og sliter med siden jeg er ganske lang) er at når man går opp en størrelse blir den kun breiere og ikke større i lengden.
Kvinnene her er kortere, som LeneM sier.

Millemini 11-04-11 14:29

Må si meg enig med LeneM og HappyMe - jeg har erfart akkurat det samme - at ting blir breiere og ikke lengre når størrelsen blir større. Selv er jeg 176 cm høy og synes vel ofte at ting på bl.a. Evans har en tendens til å virke litt snuppete.

Levita 11-04-11 14:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av siljeand (Innlegg 1076697)
Hehe, ja, Primark funker veldig bra til billig stæsj :D Etter en tur til Glasgow, kjøpte jeg en superbillig, stor veske der (som jeg nå bruker til treningsbag). Stappet alle jeansene (de er jo ganske tunge) oppi den og brukte som carry on-bagasje slik at jeg slapp overvekt ;)

Becky, god tur til London :)

Ja, også vesker da!!! :D

Levita 11-04-11 14:36

www.duoboots.com Store føtter, brede føtter, smale føtter, tjukke legger, tynne legger

www.bravissimo.com - D-KK-cup. Og ja, mest sannsynlig bruker du feil størrelse, og vil få en aha-opplevelse her, om du ikke har fått tilpasset bh før... :-) Kjøper alle mine her, for det er ikke så himla dyrt heller.

Nnem 11-04-11 16:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Millemini (Innlegg 1081072)
Må si meg enig med LeneM og HappyMe - jeg har erfart akkurat det samme - at ting blir breiere og ikke lengre når størrelsen blir større. Selv er jeg 176 cm høy og synes vel ofte at ting på bl.a. Evans har en tendens til å virke litt snuppete.

Det kan godt hende. Før hadde de petit/tall str der også. Men ikke sett det på nettet siden.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.