![]() |
Sv: Cavaliersjokolade i påskeegget?
Sitat:
|
Sitat:
Ang Iherb: som det blir nevnt: lav fraktkostnad hvis du bestilelr ting som veier under 1,36 kg (frakt kun 4$ da!) også holder du deg under 200 kr totalt (uten frakt). Da blir det hverken tolling eller dyrt for frakt. Hvis du ikke har bestilt derfra før, så får du i tillegg 5$ avslag på første bestilling ved å bruke en av kodene som folk får seg etter at de har blitt kunde. Denne koden kan du gi videre. Man får en liten prosentandel av hva andre handler for, men du bli ikke rik av det, for å si det sånn! Det er deres (Iherb) måte å promotere seg selv på. Er det mye du har lyst på, så bestill flere ganger = flere pakker og glede seg til også :D Just do it! |
Sitat:
|
Sitat:
Og jepp, bestill heller flere pakker til under 200kr, enn å gå over. For MVA regnes på hele beløpet, summen av pakkens pris pluss frakt. Og det kan komme fortollingsgebyrer i tillegg. Så lønner seg nok heller å kjøpe flere pakker, spesielt med så lav shipping. |
Sitat:
|
er det ingen norske nettbutikker som selger cavalier?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men jo - alle ChocoPerfection-sjokoladene er utsolgt nå. |
Sitat:
|
Sitat:
Hva med kokososlje? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
*surmuler* Fikk nettopp mail fra iHerb om at ChocoPerfection-barene blir discontinued. Sendte de en mail for å spørre hvorfor, får se om jeg får svar.
|
Sitat:
|
Sitat:
Til og med kjæresten min, som er styrkeløfter, stjeler disse av meg og tar med i treningsbaggen sin/arbeidsveska si. HAn synes de er gode og mettende :) |
Sitat:
Håper du får svar snart! |
Det var ikke så bra å lese dette, gikk rett i skapet og fant ei rute 86% sjokolade. Nå er jeg ikke så redd for litt karber, er ikke på ketolyse, men det skal liksom ikke være hverdagskost. Kanskje har det sammenheng med at jeg drakk kaffe, og den kaffen er ganske sterk på smak, så da smaker det bare perfekt med en sjokoladebit til.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35. |