![]() |
Sv: Inn og ut av ketose - HELE tiden!
Sitat:
JEG bruker ikke stix - jeg har holdt på så lenge at jeg ser ikke behovet. Jeg prøver bare å bidra til at nybegynnere som er forvirret nok fra FØR av skal prøve å unngå de største fallgruvene når det gjelder bruk av stix - som å bruke de på morgenen og se at de er i ketose - når de kanskje spiser for mye karbo resten av dagen... ser du poenget mitt? |
Kjenner at denne testinga med stixen begynner å stresse meg - negativ igjen i kveld og jeg har ikke spist noen ting ulovelig i dag... Hadde rester etter soyaproteinpizza fra i går og har spist den i dag, til frokost, lunsj og middag... Toppen 3 karber i hvert stykke, og en del fett....
Lurer på hvordan man skal klare å holde seg i ketose over lengere tid.... Må nok få i meg litt mer grønnsaker.... Huff :( |
Sitat:
Å spise mer grønnsaker hjelper ikke på ketosen, men spis tilsvarende 15-20 gr karbohydrater som Ketolysekuren forder! Målbar ketose oppnår man når man kommer under et visst antall karbohydrater i døgnet. Sleng sticksen pokker i vold, og stol på kroppen din i stedet. Det er en veldig dårlig idé å måle hele tiden, dersom det får deg til å føle at du mislykkes! You can do it! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
Du behøver da visserligen ikke disse papirstrimlene for å vite at du spiser riktig? Blås i stixa, spis riktig, godt og nyyyt! :D |
Dere går ikke inn og ut av ketose ved ett inntak på rundt 15-20 g karbo om dagen!!!
Ketose kan man være i, selv ved et inntak på opp til 100 g om dagen - men da er det IKKE målbart i urinen. 15-20 g karbo er det inntaket som for de fleste har vist seg å være optimalt for en god vektnedgang. Stress ned og spis riktig. Det er faktisk ikke noe annet du kan gjøre ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24. |