![]() |
Sv: Røykeslutt!
Røykte to pakker rullings i uka i åtte år, slutta på dagen for ca. tre år siden og har ikke rørt røyk siden. Er måten jeg gjør ting på. Type BOM-STOPP. Av og til er det å være inni granskauen sta en god ting.
|
Hei
Jeg føler med deg, har sluttet selv og synes det går veldig greit. Ikke fordi jeg er flink og har en super viljestyrke, men fordi jeg har lest boken til Allan Carr, endelig ikke røyker. Det er den ENESTE måten å slutte på, om du ikke vil ha litt lyst på røyk resten av livet. Løp og kjøp, lykke til |
Takk for støtte:) boken ligger ved siden av meg:) og skal leses!:)
|
Røykfri på tredje dagen:) humøret er bra!! Dette skal jeg klare:) Alle som røyker, HENG DERE PÅ!!!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Røykeslutt!!
Sitat:
|
Sitat:
Det du burde gjøre er å finne noe godt og uten særlig med karbohydrater å erstatte med de første to ukene, DET ER DE SOM ER VERST! Når jeg sluttet bare bråstoppet jeg, vet ikke om du også gjorde det eller trappet ned? Uansett, IKKE FALL FOR FRISTELSEN. Nikotinsuget dempes utrolig etter en uke og uken etter føler man seg så mye bedre! :) STÅ PÅ! - Hermanlizm |
jeg har nå planer om å slutte over helgen... så får vi se om jeg klarer å holde meg når jeg skal i mamma sin 50-årsdag 19. mars... ellers får jeg vel bomme røyk den kvelden da så jeg slipper å måtte røyke opp før jeg slutter igjen.. he he
|
Røykfri i 4 døgn nå:D Jeg hoster ikke lenger!!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja se der! Hold på den følelsen :) Det blir bare bedre og bedre etter hvert! :D
Og ikke la hodet ditt lure deg - jeg fikk helt merkelige tanker etter hvert - om at jeg hadde vært så flink at jeg fortjente en røyk f.eks... Utrolig hva den avhengigheten får oss til å tenke/gjøre. Du er kjempeflink!!! |
Om 6 minutter har jeg vært røykfri i en uke!! Gikk en tur i kveld i skikkelig hurtig tempo! ble ikke kortpusta engang!! Det her SKAL jeg klare!!Livet er deilig som ikkerøyker og lavkarbofreek:)
|
Sitat:
og til alle som slutter å røyke, Stå på, dette klarer dere fint!! :) |
Takk!! Jeg skal klare dette!! FOR POKKER:gator:
|
Jeg slutta for snart 4 mnd siden, det har gått supergreit for min del. Hadde da røkt i ca. 29 år...huff....:D
Jeg hadde en større operasjon i begynnelsen av november og både gubben og jeg ble enig om å slutte å røyke i den forbindelse. Jeg har klart meg uten noe substitutt, men min mann har brukt champix-tabletter og har meget god erfaring med de. :) Så deilig å endelig være røykfri og ikke minst tenk på alle pengene man sparer. :eek: Stå på! Dette klarer du! |
Så bra at du har bestemt deg for å bli røyk-fri! :heia:
Jeg hadde røkt i ganske mange år når jeg sluttet å røyke for 13 år siden. Da hadde jeg røkt 20-30 sigaretter daglig i mange år (orker ikke telle etter - men siden slutten av tenårene). Det var litt rart de første dagene, og noen dager så tenkte jeg at jeg bare måtte holde ut noen timer, og da gikk suget over. Hadde en liten sprekk for 8 år siden, som varte noen få måneder, men har siden ikke røkt, og heller ikke savnet den. Heier på deg :heia: |
Tusen takk for oppmuntring!!:)må si dere er gode å ha!:)
|
Masse lykke til !!! Dette klarer du, er kun viljestyrke det står på :)
Jeg røkte i 7 år, og sluttet etter at kjæresten min sa jeg stinka for mye til å kysse meg etter jeg hadde røkt...... Sluttet dagen etter, som nå snart er 2 år siden. Jeg brukte tyggegummiene da, som jeg syntes var geniale, så lenge man leser bruksanvisningen nøye, som de færreste gjør.... Og de brukte jeg et par mnd, så slutta jeg av meg selv... Våkna en dag og oppdaget at det var ei uke siden sist jeg tok en tyggegummi :) I etterkant når røyksuget har meldt seg, tenker jeg bare "for noe idiotisk, jeg røyker jo ikke"... Så tenker jeg på noe annet :p Det er kun de første ukene som er ille, så går det bra :) Viljestyrke må du jo ha som er på en lavkarbo diett, så dette er nok ikke noe problem :) |
Nå er jeg igang også.. det er tøft, men mest psykisk. for hodet tuller med meg og kommer med tusen unnskyldninger for å ta en røyk :P Men jeg VIL virkelig klare det! :)
|
Sitat:
|
I august har eg vore røykfri i 3 år. Eg bestemte meg for å slutte når eg plutseleg fant ut at eg hadde røyka halve livet :s. Når eg kjente røyksuget (noko eg gjorde den første mnd) var å tenke på alt det positive med røykslutten; slepp å skifte putetrekk kvar dag, kan bruke ei t-skjorte meir enn 4 timar, slepp å vaske ytterkle fleire gongar i veka, bedre pust, bedre smak, mindre tett i nasa, generelt bedre helse og bedre økonomi :D
Ynskjer du virkeleg å slutte så klarar du det LETT, men har du det minste tvil på om du klare det, så kan det bli vanskeleg. Våkn opp kvar morgon og dra eit skikkeleg magedrag med rein luft utan den ekle nikotinlukta, skikkeleg hærlig :D :D Lykke til, dette klarar du :D |
Sitat:
|
Jeg har også slutta.. Sist høst :ja:
Er utrolig glad for det nå! Jajo, veldig lett var det ikke og jeg er uenig i at det kan sammenlignes med karboabstinenser.. Men er man innstilt på å slutte, går det lettere enn man skulle tro :ja: Lykke til! :heia: Tenk hvor godt du lukter når du er røykfri! :ja: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55. |