![]() |
Sv: Hva har du spist idag?
Frokost: En neve med morrpølser
Lunsj: Salat med kjøttdeig steikt i kebabkrydder (uten sukker!) og en atkinsbar Middag: bitte litt skinkegrateng, smakte virkelig ikke godt. kvelds: 100 g med fløtegrøt Kos: krem med sukkerfritt jordbærsyltetøy. Off, ble alt for mye mat idag! :S |
Dagens rasjon:
Energi:1618 Fett: 85.64 Karbohydrat:8.13 Protein:200.02 Økt med ca 300 kcal :) |
Søndag 27.02.2011
Frokost: 2 egg med baconost og 1/2 tomat Lunsj: litt kyllingfilet med sopp, litt løk og chili Middag: Mamma hadde laga koldtbord så blei litt forskjellig. Kylling, litt skinke, fenalår, laks og eggerøre Blei litt kos på kvelden med litt kims bacongull :-) |
ikke frokost i dag.
merkelig men om jeg ikke spiser kveldsmat så er jeg ikke sulten morgen etter, hmm flere som har merket det? spiser jeg kveldsmat er jeg skrubbsulten på morran. så frokost i dag ble 2 kopper med kaffe med fløte. |
Eg er så redd for å øydelegge forbrenninga eg, og det viktigaste måltidet er jo frokost. Så eg tvinga faktisk i meg det måltidet :)
Eg prøve å kutte vekk kveldsen, men å ete 4 måltid for dagen. Det fungerer fint sidan dagen min byrjar klokka 04.30 ;) |
Oi, lenge siden jeg har oppdatert nå men.. Maten idag:
Frokost: Fløtepannekaker Middag: løvsteik, løk, sellerirot-fries og bearnaisesaus. Kvelds: Rester av middagen. Kos: Noe pepsimax |
Må si at jeg sto opp veldig sent.
Frokost/lunsj: 2 tynne skiver Karins lavkarbobrød med smør og ost på og en ss rekesalat. Middag: pølsegrateng; blomkål og brokkoli som kokes litt, steke bacon med litt løk og så pølse i, ha det hele i form, så hive over en blanding av 3 egg, 1,5 dl fløte, 1 dl vann og krydder. Ost på toppen og 25 min i ovn. Var ganske mektig, holder i massevis til lunsj i morgen også. Kveld: noen cashewnøtter |
Frokost: eggerøre av 3 egg og fløte og 6 skiver bacon
Lunsj: 1 rundstykke med salami, smør og gulost(pleier å ha 2 fiberrik knekkebrød) Middag: blir stekt kjøttdeig med ost og salat med rømme/majo Kvelds/Kos: vet ikke enda, evt te eller lavkarbo kakao. |
Frokost: 2 sesamknekkebrød med eggesalat
Lunsj: Salat av isberg, rødløk, blomkål og agurk + salatkyllingkjøtt Mellom: Kyllingvinger og salat Middag: baconsurret kyllingfilet i fløtesaus med div grønnsaker til |
frokost : nesten tre taffelostkjeks med majo, skinke, salat,
lunsj : liten porsjon salat og litt skinke mellom : litt beef jerky middag : hellmanntorsk (insp av nannah) med fløtesaus og litt grønnsaker(2minimais og noe brokkoli) kvelds/kos : beef jerky, lett saft |
Frokost: to atkinsbarer
Middag: salat med masse skinke og egg <3 Kos: Bringebær med fløte, litt sukkerfri mørksjokolade og pepsimax |
Energi:
656 Fett:50.32 Karbohydrat:6.04 Protein:41.1 02.03.2011 dagsinntaket..hmm kanskje jeg bør spise litt mer... |
frokost : 1 egg, 4 skiver bacon
lunsj : middagsrester fra i går, (hellmanntorsk) mellom: litt salat med skinke Middag: squash lasagne med bacon,++ og litt salat kvelds : usikker.. |
Frokost: Omelett av 1 egg med spinat
Mellommåltid: Nøtter Lunsj: Salat av spinat, avocado og grillet kylling Mellommåltid: 2 ss cottage cheese med en stilk selleri Middag: kokt hodekål med ørret og seleri Kveld: 5 svisker med seterrømme (og jeg vet, jeg vet: svisker er ikke særlig lavkarbo men sliter med treg mage :( ) Så i dag ble det 40 g KH... |
Frokost: To osteknekkis med salami og agurk
Lunsj: 100g pisketkrem Middag: Salat med MASSE skinke og egg, namm <3 Ellers: En aktinsbar, noe baconkrisp, litt peanøtter og pepsimax |
frokost: to små skiver brødetterligning (hjemmesnekra) med taffelost på
mellom : en liiten rest av squash lasagnen lunsj: fløtegrøt middag: ei nannahs lettvindte pannekake kos: litt baconcrisp, en atkins bar still hungry today:( |
Frokost: 1 knekkebrød med masse greddost og ett glas med drikkebuljong
Lunsj: 1 og ett halv knekkebrød med masse greddost Middag: Kalkun, sopp og soppsaus Ellers: Hjemmelaget is, noen peanøtter, noen lackerol og pepsimax |
Frokost: 1stk kiwi med litt reker.
Lunsj: litt grønnsalat. Middag: 200gr med biff skåret i skiver, og 3spiseskjer med brokoliblanding og blomkål. Med en halv spiseskje med seterrømme. Med masse vann til vært måltid. |
Kom over denne tråden, og tenkte jeg skulle skrive inn hva jeg har spist.
frokost : litt gryterettrester fra i går. Eggemelk Middag: grillet kylling med en boks sjampinjong i fløte/CF saus, og kokt brokoli. Ettermiddag/desert: kokosmelk kakao Kvelds : to små kokte egg med meierismør til. |
Frokost: En halv grillet kylling fra spar.
Middag: Stekte bacon, svinekjøtt, rødløk, champignon, paprika og fløte. Kvelds: Blir mest sannsynlig en omelett med et eller annet godt på. |
"frokost" (ble veldig sent) : 3 kavliost-minipizza
Middag: Ovnsbakt ørret med agurksalat, rømme, blomkålris og eggsmør ^^ |
Søndag 20.03.2011
Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost Lunsj: 2 egg med baconost Middag: Koteletter med salat, agurk og litt paprika Kos: Rester av kims bacongull fra lørdag |
Mandag 21.03.2011
Frokost: 2 speilegg med bacon ost Lunsj: 2 skiver lavkarbo med kvitost og fårepølse + 1 avokado Middag: kylling med litt brokkoli og eit par sånne små rosenkål Kvelds: 2 egg etter endt treningsøkt :) |
3-4 biter med nannas knekkebrød med kalkunskinke og en liten rest med kylling fra i går.
|
I går så spiste jeg cheeseburger casseroll uten bacon og løk - med babtleevs sakat til. to porsjoner.
Et krus eggemelk på kvelden. I dag har jeg spist pannekaker av 2 egg, fløte og søtning, med bringebærsyltetøy. skal ha restene fra middagen i går til middag. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |