![]() |
Sv: Tyggis/pastiller
Men jeg tygger. Tyggisen min altså. Vet ikke hvordan jeg skulle klare å slutte med den... :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg synes og det er godt å kunne ta seg en tyggis av og til,spesielt når jeg er på jobb . Føler jeg har dårlig ånde, selv om ingen sier noe. Har iallefall dårlig smak i munnen :confused:
|
På apoteket har de fått fribol med nye smaker frukt og lakris, kjempegode:)
|
Syns jeg har mer belegg på tunga nå enn før.. Sto i dag å skrubbet den med elektrisk tannbørste etterfulgt av listerine, men syns ikke det hjalp....
|
Nei huff, den dårlige ånden sliten jeg også med gitt ! Går å kjenner på det nesten hele tiden, og på jobb er det skikkelig ubehagelig !!
Samboern har allerede påpekt det et par ganger :P HAHA, ikke bra.. pusser tennene OFTE, skrubber tunga, og bruker SB12. men på sikt er det jo verdt det da :) |
Hvor pinlig er det ikke å høre fra mann min: kan du skifte bleia på dattera vår? Jeg svarer: hun har ikke bæsja....
|
Sitat:
|
Huff da:) unnskyld må le litt:) kan trøste deg med at den ånden forsvinner etterhvert:)
|
Bare le i vei! Var humoristisk ment;)
|
Re: Tyggis/pastiller
Jeg fant noen Ifa-pastiller.
De inneholder "søtstoffer (maltitolsirup, sukralose), ..., bivoks, vegetabilsk olje, karnaubavoks, og fargestoff (E153)" Går det greit å spise de her? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55. |