![]() |
Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd
Ikke for å starte noen diskusjon nå som jeg ikke kan forsvare, men mener å huske å ha lest at kalsium skal ha en god effekt på magefettet. Jeg husker dessverre ikke kilden. Folk må gjerne komme med tips på studier rundt dette. Magen hos meg er også siste som forsvinner.
|
Jeg lurer litt på hva man mener med magen? Snakker vi om rundt livet eller på det tykkeste rundt magen? Jeg føler at jeg henger igjen på det tykkeste feltet, men er tynn rundt livet. Kunne godt tenkt meg å bli kvitt mer på den magen:D
Siden jeg først lurer så lurer jeg på hva man mener med hofter også?:o Jeg har liksom innbilt meg at det er et litt penere navn for rumpa, men det har etterhvert begynt å demre at det kanskje ikke er det? |
Re: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd
Tror det tenkes på polstringen frampå magen ja... :)
|
Sitat:
|
Overdriver jeg hvis jeg tilfeldigvis nevner at magen ikke blir noe flatere av at det henger slappe magemuskler og disser bak alt fettet?
Man får ikke stram og smekker kropp av hverken slanking eller trening, men kombinasjonen gir oss det beste vi kan få. Og det er ikke så rent lite lekkert! |
Ja, jeg har ihvertfall aldri sett dissende muskler.Å bruke musklene øker blodsirkulasjonen i hele kroppen. Det er det som får en til å få strammere og renere hud.
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Mage har jeg derimot aldri hatt. :Pære: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39. |