![]() |
Sv: FULL stans!
Sitat:
|
to liter til dagen er jo egentlig ingenting. Du som er mann er jo kanskje litt større enn disse frøkener kroppslig sett? :P
Behovet for vann må jo tas i fohold til væsketap også. |
Ikke for å kverulerer altså, men jeg drikker også utrolig mye vann (og jeg må jo kunne sies å være en frøken, er bare derfor jeg blander meg). Det blir lett 3-4 liter vann i løpet av en dag, og det er når jeg ikke trener og kun drikker når jeg er tørst.
Men det er jo helt sikkert forskjellig fra person til person! :) |
Sitat:
Men, jeg har vært dehydrert noen ganger og det er en ond sirkel man fort kan komme inn i .. Og den er verre å komme utav igjen!! Så.. utifra det vil jeg personlig anbefale ihvertfall 2 liter væske hver dag :)) |
Og det er vel minst 2 liter væske Torkil anbefaler i boka si også (uten at jeg kan sjekke det nå, siden jeg har lånt bort boka mi)
|
Da dagene jeg sliter med å få i meg nok fett, inntar jeg litt cocosa (kokosfett - fåes på helsekosten). Da kan jeg spise en litt mer mager frokost med god samvittighet- ikke alltid bacon frister.
|
Startet min ketolysekur for to uker siden og har hatt ett vekt-tap på 4kg (av totalt 13 kg som er målet). Jeg er nøye på å få i meg nok fett, samtidig som jeg har en kalorigrense på 1100-1200 pr. dag. Jeg er innimellom veldig tørst og drikker vann og løper på toalettet i ett sett. Nå ble jeg litt stressa av dette vannpratet. Trodde det var et godt tegn ?
|
Drikk vann med god samvittghet - og helst mye! Minst 2 liter til dagen!
|
Du har jo bare ca 25 i BMI, så det kan også være en grunn til at vekta ikke går ned. Du er jo bare et par kilo unna "normalvektig", som er under 25 i BMI.
|
Sitat:
|
[quote=Sunda;1020311]Kjekt for MEG å lese ditt innlegg også :) Da er vi i vertfall to!!!!!!! I dag har jeg veiedag, og de to siste ukene har jeg gått OPP 0,3 kg....:eek:MEN i cm har jeg gått inn totalt 12cm på en uke.... Jeg skjønner ingenting, men VELGER å være voldsomt glad for cm som er borte:o Lykke til videre til deg Caramella - vi holder ut!!!!![/quote
Muskler veier mer enn fett... Har lest noe sånn her inne på forumet en plass.. Og, 12 cm bortevekke.. da skal man vel ikke klagE?;) |
[quote=FrøkenBianca;1020324]
Sitat:
|
hehe, jeg tenkte det samme når jeg leste den og mumla noe sånn som jommen sa jeg smør.. men..
leste litt på det og then it made sense.. men jeg skal ikke si noe for sikkert, for jeg husker ikke nøyaktig hva som stod der ;p men, jeg kan referere til en kompis av meg som har stått stille en god stund nå, men han sier at han bare krymper enda... |
Nå har jeg bare skummet gjennom tråden, men jeg kan ikke se at jeg har sett noe om trim? (Korriger meg hvis jeg tar feil).
Jeg hater å måtte innrømme det, men manglende mosjon er visst min partystopper:(.... Kanskje det gjelder deg også? Jeg har stått stille i flere uker nå, men denne uken gikk jeg plutselig ned 1 kg. Og da var jeg på en spinningtime søndag + jeg har gått timeslange turer med hunden 3 dager på rad. Kanskje verdt å prøve hvis du ikke mosjonerer så mye? |
Du er jo veeeldig nær normalvekt, og da går det naturligvis saktere nedover også. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59. |