![]() |
Sv: Kjempesint!
Sitat:
|
Ser at jo mer jeg fokuserer på at jeg må gå ned i vekt, jo mer holder kroppen på kiloene:(. Har også sjekket at jeg må være forsiktig med kalorier generelt i denne første fasen. Så gjør som meg når jeg føler at det butter skikkelig imot og ta en kur på noen dager med kun 1000 kalorier der 70% skal være fett, helst av det gode slaget.
Lykke til:) |
Sitat:
|
Har du sjekket stoffskifte? (både før ketose og når)
Hva er verdiene? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Det finnes andre fora hvor lavt kaloriinnhold er bra. Fesk GR.
|
Sitat:
|
Enig med deg Kari Marita i at 1500kcal sjelden har drept noen (om man ikke trener mye hver dag). Fine svar du gir EM, ikke la deg hisse opp :klem:
|
Sitat:
|
Ok, kan vi la det ligge nå sånn at vi slipper enda en kjempelang diskusjon? Det er supert at dere irettsetter råd om å innta 1000 kalorier daglig, men poenget har kommet fram! :).
|
Åneiii, jeg som hadde tenkt å gå bort til naboen å drikke kaffe... Men nå blir det for spennende her :) :)
|
Når folk påstår at det er 1500 kalorier som det er blitt "hisset opp om" så må det vel være lov å påpeke at det var 1000 kalorier, uten å bli stempla som en kranglemaker av den grunn? Jeg har ikke tid til å krangle akkurat nå:p Ha en fin dag!
|
JEg er for trøtt til å få med meg alt her tydeligvis. Beklager om jeg blingsa Nellie! Dessuten var min støtte til det at EM hadde et bra svar til hun som sa 1000. Det hadde hun jo helt rett i!
|
Det var ikke noe å beklage:p måtte bare påpeke. 1500 kcals er fint og flott:) 900 og 1000 not so hot.
|
Nei nei, ta det heeelt med ro. Det er bare en erfaringsmessig og helt generell oppfordring :p.
Kan vi gå tilbake til å være kjempesinte for ingenting igjen, eller? Haha! |
Ja - bæsj og føy. :D
|
Ja, nå er jeg rimelig forbanna !!!!! :lol:
|
:lol:!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er forskjell på å ta sak og å ta person.. Vi får ha litt takhøyde for å bli korrigert synes jeg. I min jobb (ungdomsskole) blir jeg kverrulert på hele dagen = har etter noen år utvikla verdens mest tøyelige tålmod :D Anbefales!! (tenk alle de selvutviklings- og så videre- kursene jeg har spart meg for)
I det siste har jeg imidlertid merka at jeg hisser meg opp over det utroligste - særlig leger som enten må ha ferdig diagnose på et fat, eller kun kan hjelpe dersom dine symptomer passer inn i deres sjablon.. likte derfor sparkene til legestanden over her fortreffelig :D Nå er jeg en filosofisk krabat og kan ikke la være å undre meg - er det noe vi spiser feil, siden så mange virker litt hissige??? Før jul var jeg solstrålen selv - jevnt over fantastisk humør og positivitet. Må sjekke hva jeg spiser annerledes nå.. kan det være noe som hat lurt seg inn i karbodeigen fra Gilde?? Hmmm, noen teorier ? |
Jeg har falt av lasset litt, men hissig ja... Jeg er av typen som har svartsinne, raseriet kan boble fra null til hundre på sekunder, til vanlig....
Jeg er ny på dette-denne mnd har gått i sirup. Har psos også, så det kan være litt psykisk rett og slett. Mannen min minte meg på at jeg har spist søtt hele livet og plutselig var det bråstopp.:eek: Vi har så mange vaner - og skal nå tenke en del nytt. Og vi har til felles overvekt, men ellers har vi ulike utgangspunkt. Så noen syns det går strålende fra dag en eller fem, mens andre som jeg trenger TID Jeg er ikke så sint idag heldigvis ( herregud jeg høres ut som et bøllefrø) er snill som et lam!!!:o Nå gleder jeg meg til Grand Prix som jeg elsker å hate og skal irritere meg litt over det også. Neida. Joda. |
Ikke noe er så morsomt å irritere seg over som grand Prix :p men vi bare MÅ se det :D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23. |