![]() |
Sv: Popularitet?
Sitat:
Og prikkekonkurranse? Det har jeg aldri hørt at det har vært her, så jeg vet ikke hvor du tar den fra. Sitat:
Sitat:
|
Du, Aeryth... jeg leste bare det du skrev.. :) Kanskje du ikke mente det sånn som det stod da. Nå tok dette litt av synes jeg.
Prikkekonkurranse var forresten humoristisk ment..det kan virke sånn etter den popularitetsdiskusjonen dette starter med for oss som ikke var med i den samtalen. |
Sitat:
Jeg ser ikke helt "prikkekonkurransen". Men man må vel kanskje ha lest minst en av trådene det er snakk om for å få med seg hele bildet. |
Ehhhh, blir litt matt jeg her, kan man ikke diskutere hvordan man får prikker eller si at man kan være kunnskapsrik uten at man poster mye uten å bli "høvlet ned"? Synes beths på mange måter kommer med saklige og gode motargument. Og hun skriver i en hyggelig tone understreket med mange smileys. Av og til synes jeg det er en for krass og hard tone her inne. Alt skal liksom diskuteres, og forståes og misforstås.
Når man skriver på et forum er det klart at det er store rom for misforståelser. Blir det ikke da mye bedre å forstå ting i beste mening kontra verste? Man kan godt forstå prikkekonkuranse som et negativt ladet ord, eller man kan lese det på en humoristisk måte. Selv synes jeg prikkene er ok, men absolutt ingen viktig ingrediens her på forumet. De røde prikkene kunne jeg derimot gjerne vært foruten (selv om jeg selv har gitt en eller to i min karriære) |
Sitat:
For øvrig signerer jeg det Beths sa :) |
Jeg sa nettopp effekt og IKKE vektnedgang av overnevnte grunn.
Selv er jeg (nå) i sunn bmi, er forfengelig og vil gjerne ned litt til, men hovedsaklig har jeg det godt i lavkarbo! |
Nå må dere henge i med røde prikker til meg for jeg har økt på grønne ;) Sikkert fordi jeg er blitt smart og saklig. JA, DET ER EN SPØK :) lighten up :)
|
Eg er som sagt ny her. Korleis gir man grønne/røde prikker til hverandre???:o:o:o
|
Er dere ikke egentlig enige alle sammen, da? For meg indikerer godt rykte og lang fartstid en god del kunnskap både i kostholdet og forumskultur, men det er ingen udelt sannhet, noen vei.
Jeg liker ryktesystemet, jeg. Å kunne gi og få tilbakemeldinger er både oppmuntrende og motiverende, særlig for meg som bruker mye tid på å svare rundt om kring og være "synlig". |
Haha, før noen mistolker den siste setninga der, så må jeg presisere at det ikke var ment som en slags narsissistisk overbevisning om at ryktesystemet er laget for meg alene :geip:.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ellers skriver HP: Sitat:
|
Sitat:
Det som ofte er kult med det er at om man legger flid i et innlegg så får man koselige (usynlige) kommentarer fra folk som har lest men som ikke vil skrive i tråden. Det gjør ting ryddigere i tråden og så blir det koselige "klapp på ryggen". |
Sitat:
|
Om ikke annet så har denne diskusjonen gjort folk oppmerksomme på ryktesystemet. Det tok en stund før jeg fant ut at det var et slikt system her den gang jeg var ny :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det er noe jeg ikke skjønner.
Hva er forskjell på grønne og blå prikker? For når jeg går inn på vektskålen, kan jeg jo bare velge mellom å være positiv og negativ. Blir da forvirret over at det er 3 farger: rød, grønn og blå? |
De under navnet ditt: Ny farge betyr ny rad oppå. Altså dobbelt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Du må ha skrevet 25 innlegg før du får pondus ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01. |