![]() |
Sv: Hva drikker dere til frokost/kvelds?
Frokosten min består av eggemelk med : 1 ts kakao,1 ts cocosa og bittelitt søtning oppi :D Mett,glad og fornøyd i maaaange timer etterpå
|
Sitat:
|
Jeg fyller ofte opp en tilbringer med vann og tilsetter forskjellige frosne bær for å få litt smak på vannet. Akkurat nå er jordbær favoritten. Har det alltid stående i kjøleskapet. Barna elsker det.
|
I kveld blir det vin:p
|
Jeg drikker vann før frokost og kaffe etterpå. Kan drikke te, men bar. Ellers utover dagen må jeg drikke varmt nå om vinteren; magen har ikke godt av kaldt da. Jeg drikker f.eks. urtete, eller til og med varmt vann. Suppe inneholder mye væske. Buljong som man kjøper kan inneholde noen ugunstige ting, les på innholdsfortegnelsen. :)
|
Heisann,
Har funnet en te fra yogi tea som heter choco aztec spice. (organisk). På pakken står det at den er laget av ; kakaoskall (65%), lakrisrot,kanel,johannesbrød,byggmalt,kardemomme,i ngefær,nellik,kenalekstrakt, vaniljeekstrakt,sort pepper, ingerfærolje,vanilje. Men står ingenting annet.. :o kan man drikke denne på en ketolysekur? og hva er best å bruke som søtstoff i te og mat? Takker og bukker :) |
Bedtime te fra Yogi tea er også god. Men puss tenna og gjør deg klar til å sove først...
Ellers har jeg av og til laget vann med kanelsmak. Ha en kanelstang i en stor flaske med vann. La det stå i kjøleskapet i et døgn slik at smaken får trekke ut. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30. |