![]() |
Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?
Tråder: 36.445, Innlegg: 976.170, Medlemmer: 21.362, Aktive medlemmer: 2.136
sier seg selv det ikke er lett å finne rette tråden!! shit :) 10% som er aktive, ikke så mye det. ER nok mange som har hoppet av lasset... Tenk snart en million innlegg :D Finnes det forumer på denne sizen eller? :D |
Sitat:
|
Oh my.. Kvinnfolk :D Hehe, der er jeg ikke, kanskje jeg må ta meg en titt... :) Vi har litt før vi når igjen dem da ja :p
|
Hey, nå skal vi ikke skremme bort nykomlingene. Joda det er mange av de samme spørsmålene som kommer om og om igjen, og det kan være slitsomt for oss som har vært her en stund. Men det går an å opplyse om søkefunksjonen på en hyggelig måte. Og med det sagt, så er den søkefunksjonen som er lettest å finne på forumet her helt ræva.
Men vi har alle ansvar for god temperatur her inne, gamle som nye. Liker du ikke spørsmålet, så ikke svar. |
Enig, jeg har vært her en stund nå, og likevel sliter jeg med å finne igjen tråder som jeg har sett tidligere. En må huske bra nøyaktig hva som stod der for å klare å søke dem opp igjen.. Her er tross alt 900 000 innlegg å søke igjennom så ;) Ikke så rart...
Ikke vits i å være gretten, la heller noen andre svare :) |
Sitat:
|
Sitat:
Til dere andre, tusen takk for svar. |
Sitat:
Søk i lavkarbosidene: _________________ http://www.google.com/images/powered...dby_FFFFFF.gif Tilpasset søk |
For å svare hovedinnlegget; Ja, det kalles fremdeles lavkarbo om du spiser brød så lenge du holder deg UNDER 150 gram karber om dagen. Dog er det ikke anbefalt å spise MASSE brød, og spesielt ikke normal kneip liksom. Man bør heller ikke få ALLE karbene sine fra brød, men heller mest fra grønnsaker og bær.
Å spise brød er en vanesak som man fort kan lære seg av med, dersom man ønsker det. Du kan også spise knekkebrød, fiberrike, etc, eller lavkarbovarianter av brød, knekkebrød og andre ting. Men selv ikke disse bør være hovedbestanddelen i kostholdet. |
Jeg satt å så på TvNorge her om dagen, og i løpet av en reklamepause var det ikke mindre enn 5 ulike slankereklamer.
Om du ikke hadde planlagt å slanke deg før januar, blir du hjernevasket i løpet av mnd...! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Husk , att å svare på spørsmål er alltid FRIVILLIG ........ser stadig noen som må jamre seg over att de nye ikke søker først, vi har alle vært nye og lurt på ting der og da.
Så om Du syns noen maser og spør fælt kan du faktisk velge å IKKE svare. |
Sitat:
*spyyyy* |
Ja, huff. Høres virkelig ut som jeg går glipp av noe (sarkasme) :p.
|
Fine dere er :lol:
Jeg må ærlig innrømme at jeg starter tråder for da kan jeg finne tips under. Under her ligger jo linker til tråder med sammen innehold. Har også fått tips om å bruke forsiden til å søke, og det har hjulpet masse |
jeg bare snubla over denne siden:D
så ingen ting var planlagt før jeg begynte og lese om lavkarbo;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00. |