Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Mister håret! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39097)

Photobscura 05-01-11 00:04

Sv: Mister håret!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 993250)
SP balance scalp energy serum: For vital and strond hair. Can effecently reduce hairloss.

Intensitvt styrkende serum med patentert formula. Gjør tynt hår sterkere. Kan redusere håravfall med opp til 50%. Balanserer hodebunnen.

Tilførsel av daglige næringsstoffer som stimulerer til og gir ett sterkere og tykkere hår.

Og det funker? Er litt skeptisk til butikkmerker, serru :p. Men så jo også at noen hadde fått det anbefalt av frisør.
Jeg mister jo ikke så mye hår nå, da. Ikke mer enn normalt, tror jeg. I lengden tror jeg nok kanskje at progesteronkrem er mitt siste håp ... Men jeg må få resept, og det er grisedyrt.

Carisma 05-01-11 00:42

SP er vel frisørmerke? Jeg brukte det merket litt før, men alle SP-produkter tørker ut håret mitt noe villt. :o

Cherry 05-01-11 00:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 993274)
Og det funker? Er litt skeptisk til butikkmerker, serru :p. Men så jo også at noen hadde fått det anbefalt av frisør.
Jeg mister jo ikke så mye hår nå, da. Ikke mer enn normalt, tror jeg. I lengden tror jeg nok kanskje at progesteronkrem er mitt siste håp ... Men jeg må få resept, og det er grisedyrt.

Er ikke "butikk"merke, SP er jo profesjonelt frisørmerke ;). Finnes sjampo og balsam til den også.

Virker og virker. Jeg har ikke brukt den mot hårtap, men mot kløe. Merker at jeg har fått ett sterkere hår og at håret vokser tilbake noe helt vilt, til det punkt at jeg ser ut som en mohikaner uten styling på morgenkvisten.

Man har vel ikke noe å tape på å prøve. Flaska koster jo ett par hundrelapper, men den er drøy. Har hatt min i tja...13-14 måneder. Er ikke sikker på at den funker nå pga alder :p

Camomilla 05-01-11 09:51

Jupp, den er det! Føler selv at håret henger bedre fast når jeg bruker denne. Om den gjør noe mer for skalpen er umulig å si, all den tid håret mitt er stappfullt av saltvannsspray og hårvoks :p

Photobscura 05-01-11 11:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Camomilla (Innlegg 993381)
Jupp, den er det! Føler selv at håret henger bedre fast når jeg bruker denne. Om den gjør noe mer for skalpen er umulig å si, all den tid håret mitt er stappfullt av saltvannsspray og hårvoks :p

Ja, har man tynt hår er styling alfa omega. Her går det i dust it, hårspray og tørrshampoo, Nå og da litt hårleire. Men alltid styling ...!

Gracella 05-01-11 19:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 993306)
Flaska koster jo ett par hundrelapper, men den er drøy. Har hatt min i tja...13-14 måneder. Er ikke sikker på at den funker nå pga alder :p

På Beautybay.com koster den ca 128,- pluss en 30 kroner i porto.

Cherry 05-01-11 22:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 993840)
På Beautybay.com koster den ca 128,- pluss en 30 kroner i porto.

Jeg er ikke så avansert og kjøpte min på Niktia jeg :p

Camomilla 06-01-11 11:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 994078)
Jeg er ikke så avansert og kjøpte min på Niktia jeg :p

Jeg shoppet også hos frisør. Men min er ikke så drøy, da. Jeg guffer på, så en flaske varer toppen 3 mnd :p Skal tilbake og etterfarge mandag - spent på hva frisøren min sier om tilstanden på toppen da :p

NÅ! 06-01-11 12:06

et svar i farta... Har ikke fått lest hva alle andre har svart, så d kan jo hende du har fått spm før. Får du i deg nok jern?? Jeg mistet også MYE hår sist jeg slanket meg og da hadde jeg for lavt jernnivå..
Håper d ordner seg! er ikke en god følelse at all! :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.