![]() |
Sv: Januarskravletråden til 30+
vimsen:
Jo, kanskje jeg får begynne å like det :P Smaker pyton! :( |
Sitat:
Sitat:
|
jeg liker kun sprit jeg, hverken øl eller vin er noe godt.. Men så har jeg forbud mot å drikke nå, så går kun i brus her i festlige lag :| hehe
|
Liker bare sprit jeg og, men, så var det det med at jeg bare er atten å da :P Noen her som har tips til hvordan en kan lære seg å like vin? :P
|
tvinge det i seg til man liker det.. jeg liker ikke hverken øl, kaffe eller vin jeg så.. Er jo som regel slik at man må venne seg til å like det? Samme med grønnsaker, veldig kresen der og..
Er mye jeg ikke klarer å venne meg til å spise.. Jeg spiser/drikker heller bare det jeg liker i stedet for å tvinge i meg noe til jeg skal like det :p Men finnes vel cider med lite karbo? Men spørs om dem har det på et utested da.. |
Det finnes cider med mindre sukker ja ;) Men, tviler på at de har det på den lille puben vi har her, får å si det slik ;)
|
Riktig godt nyttår, folkens!
Ja, da var det på`n igjen i morra da...Har aldri prøvd å gå ned så mange kilo før, det meste jeg har gått ned er 10-15 kilo tror jeg. Skal bli spennende å se hvor langt jeg kommer før jeg stagnerer...Kanskje 2011 er forvandlingens år? Hvordan er treningsrutinene til dere andre her? |
Pån igjen imorra, ja!
Forresten godt nyttår alle her inne! :) Skal prøve å få meg ut på minst tre kvarter tur med bikkja hver dag jeg, det holder lenge for meg, da er jeg flink!:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er syk :( Feber, et hode som sprenger, en skikkelig sår hals, og den verste kvalmen.. Trur ikke jeg klarer å holde meg unna karbene idag..
|
siden typen har utstyrt meg med wii fit da han ikke vil slite alene, så blir nok det treningsformen min de neste månedene.. hendig liten sak faktisk, de fleste øvelsene virker gjennomførbare uten å være helt teite. men jeg er jaggu glad jeg bor i tredje med gardiner i vinduene :p
|
Sitat:
Vil gjerne trene litt i tillegg til de turene jeg går, men det må være noe jeg syns er gøy, som jeg ikke mister interessen for etter en uke...:/ |
Sitat:
|
Idag har jeg skeiet ut :( Sånn er det når man er syk! har spist litt chips, å sjokolade samt en del kjeks.. *dårlig samvittighet*
|
da har jeg hatt første date med wii fit. 10 min free step, 60 cal brent, og den påstår aldern min er 30 :p
ikke så værst, med tanke på at min splitter nye tanitavekt påstår min fysiske alder er 50.... greit jeg er feit, men så darlig an ligger jeg da ikke :p |
Å huff da Sanney. Glad eg ikkje har fått ein slik "dom" over meg. Eg er vel nærmare åtti eg, da, LOL!
|
Wii Fit er kjekt ja. Selv om jeg må innrømme at det er lenge siden min har blitt brukt som annet enn vekt. Treningen var super i begynnelsen, men nå er det bedre med treningsstudio synes jeg. Men har litt planer om å bruke den litt mer igjen. Kanskje ikke så mye til kondisjon og styrke, men til balanse og yoga. For der har den hjulpet meg masse tidligere.
Jeg er i gang med ny jobb, og det er veldig kjekt, selv om det er litt rotete enda. De hadde ikke klart datautstyr til meg, så jeg bruker noe midlertidig mens jeg venter på eget. Men uansett kjekt. Virker som om det er grei salatbuffet til lunsjen også i tillegg til pålegg og varmmat. Regner ikke med at jeg kan spise varmmaten så ofte, men salat kan jeg jo alltid spise. Og det virket som om det var greit med proteinrike ting å ha i salaten. |
Hoho, har mistet 3,8 kg på ei uke! er meget godt fornøyd med det kan en si! :D
|
Sitat:
Sitat:
|
Nei, nå har jeg klart det igjen. Skulle bare handle inn litt nød-proviant (aka. atkinsbarer) til lanzarote- turen jeg skal på neste uke. Tenkte jeg skulle ha et lite lager sånn tilfelle jeg ikke fant noe ketogent å spise. Men med en gang de var kjøpt inn var det på an igjen. Fikk vann i kjeften bare av å tenke at de lå. Føler meg som en narkoman.
|
aldri smakt atkinsbarer... skjønner at jeg ikke bør prøve heller :P
|
de er greie nok, men jeg syns ikke de er såå gode. har dem mest som nødmat på jobb, om jeg skulle feilberegne matmengde og bli sulten på jobb :p
ellers har jeg hatt 2x30 min free step idag, pluss at jeg går 20 min til og fra jobb hver dag. håper å klare minst en 30 min økt om dagen, helst to :) |
Hadde dilla på atkinsbarer en stund, men så spiste jeg meg lei på dem, så nå takler jeg de ikke lengre :S
|
Jaja alle arbeidsbuksene mine er for store, så idag måtte jeg ut en liten tur og handle meg nye.
Var veldig spent på hva jeg kom til å få på meg. Tidligere har jeg måtte handle på KappAhl og sånn i XL-avdelingen.. Nå var jeg på Vero Moda og tok med meg 44 og 42, i håp om at jeg skulle få på meg en av dem.. Til vanlig har jeg vel knapt fått på meg 46, pga bollemagen min. Jeg har en sånn fin EPLEfasong der ALT er på magen, nesten.. utrolig nok satt 42 som et skudd på meg :D :D Halleluja, kan handle "vanlige" klær igjen :D :D Skal prøve å ikke handle for mye, for regner jo med at jeg skal ned noen størrelser til. Kommer jeg inn i 38 en dag så blir det kjekt.. 36 tror jeg at jeg er for høy til å bruke, det kan jeg aldri huske jeg har brukt, uansett hvor slank jeg har vært. Veide jo 55 kg for 10 år siden :P |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38. |