![]() |
Sv: Hva serverer du gjester?
Sitat:
Er det planlagt besøk serverer jeg noe jeg lager rett før besøket (kaker/muffins/konfekt e.l. lavkarbo selvfølgelig), og sender eventuelle rester med dem hjem. Selv om det er lavkarbo er det begrenset hvor mye jeg bør spise, så det er tryggest å ikke ha lager av slikt i fryseren:rolleyes: Svake menneske jeg er:o |
Kald bismak = for mye sukrin
|
Sitat:
Men får prøve med mindre sukrin neste gang :D Evt annen søtning.. Personlig får vi sjelden gjester. Treffer jeg folk er det ute på spisesteder, evt inviterer jeg til middag.. Og da sjelden med kake/dessert. Jeg er vel for ung for den kake/kaffe-greia med mine venner.. :D |
Hva med å ha litt mørk sjokolade uten sukker liggende....passer perfekt med en liten bit til kaffen både til gjester og deg selv. :D
Godt nyttår! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har en boks med forskjellige kjeks stående til enhver tid. Det setter jeg frem når det kommer noen på kaffe. :) Legger noen på et fat, så er det servert ;)
|
Sitat:
|
Jeg har vokst opp med at vi har kaffemat til kaffen hver dag. Kommer folk uanmelt har jeg alltid kjeks og sjokolade i huset. Ringer de på forhånd lager jeg vaffler eller noe lignende.Selv holder jeg meg kun til kaffen.(Jeg spiser ikke fordi andre vil ha noe) Jeg vet det er vanskelig for mange å kun se på at andre spiser. Skal vi feire noe ekstra lager jeg lavkarbo kaker til meg.
|
Sitat:
|
I tillegg til kaffen... Fløte?? :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Det står at det har 0 GI og at det ikke påvirker blodsukkeret.....så jeg ville tro det, men jeg vet ikke. http://www.funksjonellmat.no/sukrin-om.php |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45. |