![]() |
Sv: Hva fikk dere til jul ?
Sitat:
Takk igjen :cool: Biggie |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Biggie |
Jeg fikk forresten gavekort på en times hodebunn, ansikts og kroppsmassajse (JIPPI!), penger til lappen, klær, pysj, parfyme(hmm.. jeg er allergisk mot parfyme :p), Et pent bilde i svarthvit av meg og den ene papegøya mi, en "hånd" til å ha smykker på og Hobbysett til å lage egne smykker:)
|
Jeg fikk denne av Lille Gubben:
http://www.berg-fest.com/images/prod...ges/4296_0.jpg Bergans Dyna Down - dunparkas, vidunderlig varm og god!!!! Og mye annet fint og koselig. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Pokkers kroppskjemi, horomoner er noe dritt avogtil. Ok kast disse tingene ut... går en tur ut og besøker min barsjef-lillesøster tenker jeg :nedfor: Biggie |
Sitat:
|
Sitat:
Takk for pep-talk Kanutten du er ikke værst :) Biggie |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Desverre tilsier mine kriterier også en høyde på minimum 190cm, så han faller utenfor der, gitt!:D Men så er jeg godt gift også, da! Med en mann på 193cm!:D |
saa langt har jeg faatt noe penger, tre forkler (jeg odelegger jo bare klaerne mine med aa steke bacon hver morgen...) en tanita vekt og en wii med wii fit + :)
det ligger visst et par gaver til og venter paa at jeg skal komme hjem, aner ikke hva det er :p |
Fikk mye fint og brukbart:
|
Aqvia kullsyremaskin, Wishbox, håndklær, wok-panne, div. kremer, sokker, superundertøy, sminke..pluss sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lykke til med leginga av ditt knuste hjerte, Biggie. Jeg kan opplyse om at 21. jan. er selveste Soldagen i Tromsø. Om man ser sola da er avhengig av om det er klarvær. Det er vanlig å spise solboller en dagen, men den er nok ikke noe særlig lavkarbo. Her bør noen ta ansvar for å utvikle en lavkarbo-variant.
|
8 rosendahl rødvinsglass
4 rosendahl champagneglass 4 rosendahl cognac glass 3 "alve te-lysestaker" fra wik & Walsøe 2 par tovede votter med hjerter hvit og blpå strikkejakke fra Vila kaffe/te krukker oppskriftsbok med salater tovet sitteunderlag VERDENS nydeligste daiamanthjerte-anheng fra kjæresten, og jammen har han ikke laget et enda flottere sølvarmbånd og kjede til meg <3 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |