![]() |
Sv: Omgangssyken! Hva nå?
Vi bor i Lier, og eldstejenta har vært oppe i hele natt :( Kom alle veier, og har sikkert spydd 8-10 ganger. Veeeldig slunkent i magen nå, ja. Prøvde seg på litt vann i 8-tiden i dag tidlig, som umiddelbart kom i retur, så nå drikker hun cola der kullsyren er rørt ut. Ser ut som hun beholder det, så lenge hun nipper forsiktig :)
Har selv bestemt meg for cola og loff-kuren dersom jeg skulle være så uheldig at jeg blir dårlig, jeg også. Kroppen MÅ ha væske og NOE næring - cola er i tillegg kvalmestillende av en eller annen grunn. Så får man heller være prektig når krampene er vekk :rolleyes: |
Mellomste hadde det forrige uke.
Men kun oppkast èn gang, så pigg igjen. Men det er slik en av typene som går virker. En tømming, så er man ferdige. Vi andre har heldigvis sluppet unna. Så da er den kommet til Bergensområdet i alle fall. |
her har jentene mine hatt sjauen og sjangler fremdeles og jeg sara i natt. fått i meg totalt 5 bringebær og 5 bacongull biter... ikke vann en gang, fo rjeg blir så kvelm.. veit ikke hva jeg skal gjøre jeg.. helt skjelven og holder på å spy bare jeg står i mer enn 10 sek..
gubben er å kjøper pepsimax nå da, så d blir litt væske i kveld. |
Jeg bor i Østfold og her herjer den for fult! Jeg brekker meg bare på tanken av fet mat....:(
|
Sitat:
|
Sitat:
Vi hadde svineriet her i des/jan og lå 4 av 5 i familien.. :( Den er kjedelig & hissig.. Legene anbefaler salte kjeks, farris blandet med eplejuice faktisk under de sjauene der :) |
Jeg hadde selv omgangssyken for noen dager siden. Den første dagen spiste jeg ikke noe. Den andre dagen spiste jeg en atkinsbar, senere bringebær og så et eple. til middag bittelitt salat og kyllingfilet. Dagen etter en ny atkinsbar, bringebær igjen, vanlig lavkarbo som røkelaks (trengte salt) m.m. Jeg drakk flere liter farris (mineraler).
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38. |