![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...
christine76:
Ja Easylife og Xtravaganza er jo veldig likt. Har lest mye inne på forumet deres for å lete etter svar på diverse spørsmål:) Kommer nok til å prøve ketolysekuren nå. Har 10-12kg igjen før jeg kommer ned dit jeg skal, og føler jeg ikke trenger å stresse for å komme dit. Helt greit å gå ned 0,5kg i uka istede for1kg. Vet jo det er bedr for kroppen også:D MEN, stopper vekta helt opp, blir det å begynne på pulver igjen tenker jeg... |
Gruff...Gruer meg litt til i kveld. Skal på Easylife møte og veiies. Ikke missforstå, for er veldig hyggelig på møte, men gleder meg IKKE til veiinga. Trur ikke jeg har gått ned et gram, ikke mye i alle fall. Vet jo hvorfor, har jo begynt å spise, og magen og tarmene har blitt fylt med mat. Ja, ja, det får bli som det blir. Får håpe på mer nedgang til neste uke:)
|
Veier ikke dere med kroppsanalyse? I såfall vil vel gjerne vekten vise at du har gått ned i fettprosent selv om ikke vekten har gått ned. Det hjelper jo på.
|
Vi veier med kroppsanalyse ja, men den har ikke akkura vært snill mot meg i det siste... Har i gjennomsnitt gått ned nesten en kg i uka, men fettprosenten min har sneket seg litt oppovr... Spørr meg ikke hvorfor, har ikke "sprukket" en eneste gang siden mitten av september.... Kansje det er musler? Har jo begynt å spise mer fett og proteiner, såkjennes ut som styrketreninga går lettere, og jeg klarer å presse meg mer:)
|
Selv om du har gått opp i fettprosent så har du sikkert gått ned i fettmasse. Betyr bare at du prosentvis har gått ned mer vann og annet guff i tillegg til fett. Du får jo stadig lavere vekt å regne prosent av.
|
På ketolyse bevarer du musklene og taper fettet, i motsetning til lavkalorikurer hvor du mister begge deler. Så det er bra du har konvertert til det og både trener styrke et par ganger i uka og spiser nok protein.
|
Puh!! Har gått ned en halv kg siste uka:) Veldig fornøyd med det siden jeg har begynt å spise:) Fettprosenten har også gått ned:) Weeeeee!!!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40. |