![]() |
Sv: ... Leker Photobscura ...
Jeg HAR en tv, men bruker den strengt tatt bare til å spille playstation på av og til, og se på DVD. Selv om jeg har kabel, synes jeg ALDRI det er no vettugt på den når jeg skrur på likevel.
For å si det sånn, så om lisensmannen banker på døra, GIR jeg han heller tven enn å betale lisens for at den støver ned. Da ser jeg heller på DVD på pcen :) |
Uten tv. Grusom HORRIBEL tanke. Hvordan skulle jeg da få sett at Liverpool tar nytt gull :)????
|
Sitat:
|
Sitat:
Hjemme hos mamma og pappa går det i P1, elsker de popquizene til Finn Bjelke bl.a, for ikke å snakka om kuriøse distriktssendinger :p. |
Herreavdelingen :D Det er radioprogrammet sitt det. Og "Hallo i uken" den gangen Are Kalvø og co hadde det :D
Syns det er behagelig å ha radioen på i bakgrunnen av og til. Fin arbeidsmusikk når ein gjer ting som må gjerast :) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har levd uten tv i relativt lange perioder tidligere. Men jeg liker å ha tv, fordi jeg ikke er den som aktivt oppsøker tv-serier og sånt. Liker å se hva som kommer rekende på ei fjøl og om det er noe som gir meg noe der og da. Og det er faktisk litt koselig å ha tv'n som backup når man er alene og føler behov for litt underholdning. Men jeg er som regel veldig selektiv og slår av så fort det blir uinteressant. Jeg hører ikke mye på radio, men i de periodene jeg ikke hadde tv ble det en del. Er ikke fan av å ha hverken radio eller tv stående på i bakgrunnen i lengre tid, egentlig, det blir støyete og slitsomt for meg. Men det er mange bra programmer jeg egentlig kunne tenkt meg å få med meg, så jeg har planer om å skaffe meg en bedre radio og bruke den litt mer. Jeg gleder meg til Herreavdelingen før jul, det er verdens herligste julestemningsprogram :love: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ved å se denne tråden kom jeg på at jeg skulle jo se en ny episode av croccodille shoes!!! Jiiha!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Pfft, man har da PVR og kan ta opp alt man vil og se det når man vil. :D Jeg MÅ ha tv selv om jeg ser lite på det. Barna vil ha barne-tv og det får de absolutt se på, og det går ganske mange interessante barneprogrammer som barna har nytte av (Newton, feks). Men jeg setter det på opptak på PVRen så slipper vi å slave til tv-tidene, det gidder jeg virkelig ikke. |
Jeg trives ekstremt dårlig i eget selskap og MÅ ha lyd rundt meg! Blir gal av stillhet. Har alltid vært sånn: Musikk, radio, tv, lydbøker.... Gjerne minst to av delene samtidig.
|
Sitat:
|
Og nå har jeg ikke internett heller, så bortsett fra mobilen min så er jeg totalt avsondret fra omverdenen :p. Takke gud for kafeer med gratis nett :D. (Eller, gratis og gratis, det er jo kjøpeplikt, da ...).
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02. |