![]() |
Sv: Lørdag er en utfordring
Sitat:
Dette MÅ jeg om jeg skal få i meg nok fett og da holder jeg meg også mett veldig lenge. Dette for å dempe søtsuget i ukedagene. Men nå er ikke lørdager spess ille da, men koser meg med brus og sukkerfri sjokkis. Og det funker jo fint det så lenge det ikke stopper vekta og jeg ellers er i fin fin form:D |
Hvor får man tak i sukkerfritt sjokolade, og andre "lovlige" sjokolader?? Og hva heter de?
De har ikke på min lokalbutikk ser det ut som :( |
Jeg ble skikkelig skuffa den første lørdagen uten "godis". Jeg kjøpte meg en boks med pepsi max og en cavalier sjokolade (klistine: helsekost) - brusen smakte dritt og sjokoladen orka jeg ikke å spise opp.
Jeg holdt nesten på å ringe legevakta jeg altså! :eek::p Hva med vafler? Fin lørdagskos det. :) |
Synes faktisk ikke lørdager er så ille :) Føler meg god og mett hele uka gjennom, og lørdager er egentlig ikke noe annerledes :)
Pleier å ha cocosasjokolade i kjøleskapet sånn i tilfelle. Satt de fram på vors en gang, og alle de andre "ikke-lavkarberne" spiste mer av dem enn meg ;) hehe.... Ellers så har jeg stort sett noen nøtter tilgjengelig :) |
Jeg klarer meg fint uten kjærestens potetgull så lenge jeg har vært flink og spist meg mett på ekte mat, ellers. Det hender jeg lager et lite kveldsmåltid av ost, oliven, kjøttpålegg og sånn "snacks", hvis jeg kjenner at jeg fyser. :cool: (Og så er jeg ikke bedre enn at jeg også godt kan finne på å spise en atkins-bar, men vet av erfaring at jeg ikke slår ut negativt på dem.) Det som er viktig for meg er å ikke glemme at alt jeg putter i munnen er mat, så jeg må tenke på det som måltid, ikke "kos" som en slags egen kategori ved siden av.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04. |